Hevosilla vaeltamaan!

Hydronym

Hei!
Olisikohan täällä 19 vuotiaalle heteronaiselle fiksua vaellusseuraa mielellään varsinais-suomesta tai läheltä? Iälläsi tai sukupuolellasi ei ole väliä, vaatimuksina on vain aito ja syvällinen rakkaus luontoon sekä hevosiin, joita myös kaikella sydämelläsi kunnioitat. Osaat ehdottomasti nauttia auringon lisäksi myös pilvisestä tai sateisesta säästä, itse rakastan sadetta ja sateen raikastaman metsän tuoksua. Olet yleisilmeeltäsi iloinen niinkuin minä ja eläinrakas. Varsinkin lemmikkilintuni ovat minulle kaikki kaikessa. Rakkaus hevosiin on pysynyt vahvana ennallaan vaikka en ole ratsastanut enään vuosiin. Taitoni ovat kuitenkin ruostuneet joten sinunkaan ei tarvitse omata kovin heppoisia ratsastustaitoja, vain palavan halun ratsastaa ja kohdata luonto sellaisena kuin se on, nauttien ja jutustellen!

Tavoitteena olisi joko päivänmittainen tai viikonlopun kestävä reissu. Voimme joko osallistua ryhmään tai jopa vuokrata hevoset, ottaen kuitenkin huomioon ainakin oman tarpeeni saada "muistutusluontoista" opetusta ruostuneisiin ratsastustaitoihini, eli voimmehan osallistua myös parille ratsastustunnille.
Paikkoja olen jo kirjannut ylös, niitä löytyy mm. piikkiöstä, paimiosta, eurasta.. Myös kauemmas voimme hyvin lähteä, se ei ole siitä kiinni, kunhan saadaan aikaiseksi kertaluontoinen elämys tai halutessamme jatkuva ratsastus/(-)vaelluskaveruus. :)

Vastaukset otan vastaan osoitteeseen hydronym@luukku.com

1

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töltillä menoks

tölttäämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe