Meillä on uusi akvaario ja se kypsyy parasta aikaa. Kasveja hankittiin n. 5 päivää sitten ja nyt akvaarioon on ilmestynyt runsaasti "kuolleen ihon" näköisiä paloja, joita leijuu runsaasti. Näyttää uuden harrastajan silmiin, että sen lähde olisi vedensuosikki, mutta en ole varma. Onko jollain kokemusta mistä voi johtua?
Vedensuosikki
ali3n
3
620
Vastaukset
- Tulipyrstö0
Kasveja ei pitäisi laittaa kypsymättömään akvaarioon, ne eivät välttämättä kestä nitriittiä ja "syöpyvät" ja levättyvät. Toisinsanoen rahan haaskausta.
- ali3n
vastauksesta. Akvaariokaupassa (pelkkä akvaariokauppa) käydessäni myyjä sanoi, että kasvit voi laittaa kypsytysvaiheessa. Itse olin miettinyt asiaa, mutta luotin "asiantuntijaan". Meillä akvaario ollut nyt kaksi viikkoa kypsymässä eikä nitriittitaso ole muuttunut päivittäisissä mittauksissa mihinkään suuntaan (alle 0.3mg/l). Mutta eipä siis osteta lisää kasveja.
- -Willy-
Näin on
kultadelfiini@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076