Siis mä oon blondi, mutta ylpeä siitä!
Muuten, brunetit:
BLONDEILLA ON AINA HAUSKEMPAA!
blondi, ja ylpeä siitä!
7
1492
Vastaukset
- sorrowful
ai blondeil on hauskempaa ku niille nauretaa ja niit haukutaa!!???!?!?! no pitäkää vaa hauskaa....
- irkkis
Onneks en oo lonti.
- punkkari
ha ha ha.. todella hyvä vitsi!
- hermomyrkky
minäkin olen narkkari ja ylpeä siitä. nisteillä on aina hauskempaa!
- pikku-katti
öö.. mä olen kyllä brunetti mut tota noin....
miks te blondit ootte nii vitun tyhmiä?? mä en vaa ymmärrä teirän huumoriii ehkä oon vaan tylsä tai jotai mut oikeesti!! rajansa kaikella!
pikku vinkki:
hommaa elämä ja aikuistu!!!!! ^_^ - khhkvg
Blondit on niin itserakkaita ja sellasia hienostelioita paskoja!!!!!!!!!!!!!
- öltsy
Eihän hiusten väritystä kannata noin tosissaan ottaa, että haukkumasanoja tarvitsee käyttää, puolin ja toisin!! Ite oon välillä minkävärinen yläpäästäni, eikä ne ajatukset siellä aivokopassa sen mukaan ole vielä muuttuneet..
Blondeista on aina kerrottu vitsejä, mutta niin on ruotsalaisista,laihialaisista, insinööreistä yms. ei kannata soveltaa oikeeseen elämään. Vitsit ei ole totta, ne on luotu vain luomaan hyvää mieltä immeisille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833