pidätte jotkut mua varmaan ihan hölmönä,mutta mitä te tilanteessani tekisitte.olen opiskelija neitokainen ja luokkani lähtee tässä toukokuun lopulla lomaileen päiväksi jossa uidaan ja saunotaan myös.itse käytän päivittäin topattuja rintsikoita ja rintani näyttää tosi suurilta,eli luokkalaiset luulee että olen oikea suuridollytar.en ole kellekään paljastanut.joskus vihjailevat silikoneista,että kun laihduttaa niin tissit pienenee,paitsi jos on silikonit.niin pitäskö kieltäytyy kokoreissusta.sit siellä ihmetellään jos en käy saunomassa.häpeähän se on jos joku näkee mut alasti.vai mitä te tekisitte?onhan niitä kyllä sellasii joita laitetaan uikkareisen alle ne irtosilikooni liivit.olenko ihan hölmö?
todellinen ongelma tuli
weippi70
1
403
Vastaukset
- ...
Mitä jos luopuisit isoista toppauksistasi jo ennen sitä.. onhan se nyt ihan turhaa yrittää näyttää erilaiselta kuin on, vai mitä? Sanot vaikka kavereillesi sitten ihan reilusti, jos ihmettelevät muodonmuutostasi, että et jaksanut enää topattuja liivejä, koska who cares!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066