Menetkö sinne ajatuksella: "Kun on ennenkin menty, niin täytyyhän se nytkin mennä"?
Vai onko motivaationasi Raamatun kirjoitusten sanoma?
Odotatko Isä Jumalan vahvistavan sinua Jeesuksen lähettämällä Pyhällä Hengellä niin, että ihmeet ja merkit alkavat toteutua ja armolahjat toimia elämässäsi?
Miksi menet kesäjuhliin?
6
120
Vastaukset
- werwerwer
se teille muille kuuluu miksi adventistit kesäjuhlilleen menevät????????????????
- bongaajat
Eipäs todella paljon kuulu.
Kun adventismi on niin sisäsiittoista toimintaa.
No eihän se mitään juhlaa tietenkään ole.
Vain naaman näyttämistä muille ja kenties uuden puvun ja kravaaatin.
Nuoriso hilluu aulassa sapattina puhuen joutavia.
Ja eronneet ja karanneet pyydystää uusia kesäheiloja itselleen.
Bongataan kavereita ja katellaan, kuinka muut ovat vanhentuneet, mutta itse on pysynyt ihan nuorena. - kuokkavieras
bongaajat kirjoitti:
Bongataan kavereita ja katellaan, kuinka muut ovat vanhentuneet, mutta itse on pysynyt ihan nuorena.Siinä nyt tuli selville sinun motiivisi kaikenlaisille juhlille menosta.
Kyllä minä Jumalan Pyhän Hengen vahvistusta rukoilen itselleni ja lähimmäisilleni joka päivä muutenkin.
Onhan siellä mukava olla tapaamassa muita kanssani samoin ajattelevia ja nähdä kaikki esitykset livenä. Naamassani nyt kyllä ei ole paljon näkemistä eikä vaatteissani. Nuoriso taas, no heillä on omat vinkeensä, nuoria kun ovat. Kyllä hekin siitä vielä aikuistuvat. Jos joku eronnut tai karannut sieltä löytää itselleen uuden elinikäisen kumppanin, niin sehän on ilahduttavaa. Minulle sekään ei ole ajankohtaista.
Senkun källäilen siellä vain joutessani. - Taiatkin
bongaajat kirjoitti:
Bongataan kavereita ja katellaan, kuinka muut ovat vanhentuneet, mutta itse on pysynyt ihan nuorena.kuulua niihin lutterin herätysliikkeisiin, kun noin itsees tännä näytät olevan? Jaa, sitäkö yrität viestittää, että: "muut ei mittää"!
Adventisteilla sensijaan on Kristuksen rakkauden henkinen juhla Jumalan kunniaksi. Sekä hartaustilaisuus Jumalan sanan ja ystävien seurassa.
Kateelinenkos olet, kun noin ilkeästi lähimäisistäsi puhut? - uskonmarkkinat
Taiatkin kirjoitti:
kuulua niihin lutterin herätysliikkeisiin, kun noin itsees tännä näytät olevan? Jaa, sitäkö yrität viestittää, että: "muut ei mittää"!
Adventisteilla sensijaan on Kristuksen rakkauden henkinen juhla Jumalan kunniaksi. Sekä hartaustilaisuus Jumalan sanan ja ystävien seurassa.
Kateelinenkos olet, kun noin ilkeästi lähimäisistäsi puhut?adventistien kesäjuhlista, koska useasti käynyt katsomassa ja kyllä se on vain mennyt levottomammaksi se touhu siellä juhlilla vuosi vuodelta, vaikka porukka on vähentynyt. Sapatin päivä on kuin markkinat konsanaan. Hälinää ja hulinaa.
Kaukana Jumaluudesta. uskonmarkkinat kirjoitti:
adventistien kesäjuhlista, koska useasti käynyt katsomassa ja kyllä se on vain mennyt levottomammaksi se touhu siellä juhlilla vuosi vuodelta, vaikka porukka on vähentynyt. Sapatin päivä on kuin markkinat konsanaan. Hälinää ja hulinaa.
Kaukana Jumaluudesta.käynnissä,
nimittäin naisten vaatteillakoreilun suhteen?
Kysyn muuten vain uteliaisuuttani.
1970-luvulla a-sisarilla oli sapattikoulussa käynnissä kilpailu, kuka osasi/pystyi pukeutumaan näyttävämmin/kalliimmin/uskaliammin.
Kalliiksi tulivat kuteet, jos siinä varustelukilvassa halusi pysytellä mukana.
Veljet pääsivät halvemmalla ja vähemmällä vaivalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058