Miehet eivät meillä täällä juuri pidä kirkas- tai monivärisiä uikkaita. Vain naisille ja lapsille on montaakin eri väriä.
Etelä-Euroopan rantalomakohteessa näin kuitenkin myynnissä ja käytössä monenvärisiä uikkareita, mutta enpä sitten ostanut, kun olisin silloin kuitenkin halunnut perinteistä mustaa tai tummansinistä. Ehkä mieli muuttuu. Pitäisitkö sinä kirkkaanpunaisia, -keltaisia, -vihreitä, -oransseja tai -sinisiä uikkareita?
Värikkäät uikkarit?
rannalle, uimaan
2
564
Vastaukset
- Juhana S.
Itse etsin parhaillaan oransseja uikkareita (briefejä), mutta eipä tosiaan tunnu löytyvän mistään. Pitäis tietää merkkejä ja selailla netistä... Kyllä porukalla mun mielestä näkyy aika paljon monivärisiä uimahousuja. Yleisimpiä tosiaan mustat ja siniset.
- munakiiturit
Moi
Kannattaa etsiä netistä, mm. Areenalta, Tyr:iltä ja Speedolta löytyy aivan varmasti kasa erivärisiä housuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279