Kädet aivan kauheat, ainakin 500€ mennyt lääkäreihin ja lääkkeisiin.
Sormenpäät ratkeilevat haavoille, iho kuoriutuu kämmenistä ja myös halkeilee.
Olen syönyt: Seleeniä, sinkkiä ja kaksi antibioottikuuria
Ulkoisesti erilaisia kortisonivoiteita.
Iho vaan kuoriutuu koko ajan ja hilseilee.
Työ on salityöskentelyä ruokalassa.
-Voiko kukaan auttaa?
-Mitä vielä voisi yrittää?
Apua ja neuvoja käsien kutinaan!
4
668
Vastaukset
- suolisto kuntoon
maitohappobakteereita, omega -3:sta ja nonimehu on kova sana.
Mitä lääkkeitä olet syönyt?- soppakokki
kokeiles käyttää puuvillahanskoja.ja sit aina kun mahollista vedät sinne alle repar rasvaa.käytä sitä rasvaa niin usein kuin mahollista.ainakin yöksi sitä reilusti ja hanskat päälle.tiskissä itellä kumihanskojen alla puuvillahanskat ja kädidesiä vältän.eli pesen vaan enempi .kortisoonihan vaan pahentaa jos sitä käyttää liikaa.ainakin mulle sanoi niin lääkäri.
- lemsku
soppakokki kirjoitti:
kokeiles käyttää puuvillahanskoja.ja sit aina kun mahollista vedät sinne alle repar rasvaa.käytä sitä rasvaa niin usein kuin mahollista.ainakin yöksi sitä reilusti ja hanskat päälle.tiskissä itellä kumihanskojen alla puuvillahanskat ja kädidesiä vältän.eli pesen vaan enempi .kortisoonihan vaan pahentaa jos sitä käyttää liikaa.ainakin mulle sanoi niin lääkäri.
Olen käyttänyt puuvillahanskoja ja rasvana Decubal ja Essex Plus, sekä kortisonia ja erinäisiä muita rasvoja
joita ei edes muista. Mikä, tai mitä tuo repar rasva on? Ja mistä saa?
Kiitos
- RT
Sieni varpaissa...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337