Moi!
Mä en jaksanu ettii vastausta tähän kysymykseen mutta haluisin vastauksen siihen.
Kun skannaa koneen avira antivirilla ja se ilmoittaa että virus on löytynyt, niin siihen tulee vaihtoehtoja jossa sen voi siirtää karanteeniin tai poistaa jne. Jos valitsee sen poistaa-kohdan niin poistaako avira sen viruksen siis koko koneesta?
Ja kun mulla on niitä viruksia muutama siellä karanteenissa niin voinko poistaa ne sieltä ja miten? :)
Terveisin
Tietämätön
avira antivir
dexter2
1
519
Vastaukset
jos valitset poista. kun menet karantteeni välilehdelle niin siellä on myös poista /poista kaikki/palauta. no, en ole avirasta varma mutta yleensä on noin.
käynnistät koneen uudelleen kun olet poistanut kaikki.
avirakäyttöni on lähinnä ultimateboot cd:ltä, siellä se on parin muun vastaavan joukossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337