Toimiiko muille Hevostalli.net, vai johtuuko vika omasta koneestani? http://www.hevostalli.net/
Toimiiko Hevostalli.net?
19
1996
Vastaukset
- eijeiheivei
ei toimi. Vieroitusoireet iskee päälle, kun koko iltana ei ole opäässyt kirjoittelemaan. :D
Odotellaan. Jos huomenna ei toimi, niin paniikki iskee. Oikeesti. :D Muutama viestiketju oli, jota seurailin. :D- annigaah
facebookin hevostalli.net yhteisössä on tiedotus tästä katkoksesta ja tällainen viesti on tullut n50min sitten "Tällä hetkellä tarkistetaan foorumin tietokantatauluja ja jos annan pessimistisen arvion niin menee ainakin tunti. T: Valtteri"
Että oottakaa rauhassa, kyllä se sieltä palaa :)
- ap
joo ei toimi täälläkään. häiritsevää, sinne on niin helppo mennä pistäytyy aina niin tullut jo tavaksi. ja nyt ei pääsekään :D
- auuuutttsss
Ei toimi täälläkään. Toivottavasti alkaa yön aikana toimia.
- !!!
ei toimi vieläkään,ja mä seurailin noita varsovia tammoja.
- _lilla
Vieläkään ei toimi.. vai johtuneeko siitä että oon koulun kivikautisilla koneilla.
- :)
Ei toimi täälläkään vieläkään!
Tämän keskustelun löysin googlettamalla, kun yritin etsiä juuri jotain tällaista mistä ilmenisi onko tämä toimimattomuus vain minulla vai kaikilla. Ja hyvin arvattu, tietoa löytyi, onhan kyseessä sentään Hevostalli.net! :) - dfgs6r7
:) kirjoitti:
Ei toimi täälläkään vieläkään!
Tämän keskustelun löysin googlettamalla, kun yritin etsiä juuri jotain tällaista mistä ilmenisi onko tämä toimimattomuus vain minulla vai kaikilla. Ja hyvin arvattu, tietoa löytyi, onhan kyseessä sentään Hevostalli.net! :)Taaskaan ei toimi!
- mealho
dfgs6r7 kirjoitti:
Taaskaan ei toimi!
täälläkään
- !!!
mealho kirjoitti:
täälläkään
menee hermo kun ei taaskaan toimi
- WWWeeroikhut
dfgs6r7 kirjoitti:
Taaskaan ei toimi!
KUOLEN! ei toimi ja ääääh...
- j
äää! mun on pakko päästä ht nettiin! ! voisi jo alkaa availemaan noita sivuja!!!!!!!!!!
- vieras10
miniun tietokoneessa avautuu hevostalli.net toimii
- TMP67
Ei toimi täälläkään
- höhpettymys
ei toimi tänään ht.netin foorumi. eikä eilen toiminut. muita joilla ei toimi?!
- johan on
toimiiko hevostallinet?
- hh.netemmiina
ei toimi ainakaan mulla
- albaanianpulla
ei toimi :)
- k
ei toimi. just kun olisin kattonu myytävei hevossi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738