harkinnassa uusi tommonen. millaisia kokemuksia muilla olis tuosta vempeleestä. millainen kone verrattuna siihen vanhaan 1,9 dieseliin jollaisesta itelläkin kokemuksia 5 vuoden takaa. riittääko 90 heppaa tuohon koriin jos ottaa vaikka 4 ovisen. en ole vielä käynyt kokeilemassa itse. millaiset huoltovälit tossa on? hihna varmaan 90 vaihtoväli.
polo 1,6 diisseli
6
489
Vastaukset
- 39
ssd
- 10+7
Uusissa cr-dieseleissä on edelleen hihna, olisko vaihtoväli 120 tkm, niin se 1.9 TDI:ssä muistaakseni on. Toivottavasti kulutus on pienempi kuin 1.9 TDI.ssä, 1.2-litraisessa Auto, Motor und Sportin testissä vanha pumppusuutinmoottori oli käytännössä taloudellisempi.
- Ajurizz
10+7 kirjoitti:
Uusissa cr-dieseleissä on edelleen hihna, olisko vaihtoväli 120 tkm, niin se 1.9 TDI:ssä muistaakseni on. Toivottavasti kulutus on pienempi kuin 1.9 TDI.ssä, 1.2-litraisessa Auto, Motor und Sportin testissä vanha pumppusuutinmoottori oli käytännössä taloudellisempi.
Uusissa Cr-dieseleissä käytetään hihnaa jonka vaihtoväli on 210tkm.
- Koeajaja
Itse koeajoin vastaavan ja hyvin sillä pääse. Vielä kun otat DSG:n niin se on mitä mainioin auto. Hyvän väännön ansiosta tuon kokoinen auto liikkuu mukavasti ja vieläpä pienellä kulutuksella.
- Zooper R.
Itse sain omani 5/2010 alussa, nyt ajellaan sisäänajoa. Erittäin miellyttävä ja mukavan rivakka moottori ja se kulutus, reilut 4 litraa tietsikan mukaan taajamassa! Vääntö tekee ajosta kivaa. Hyvä ajaa muutoinkin ja penkit mahtavat. Ketterä Helsingin keskustassa pakitella.
Kun hain omani, myyjä sanoi että tää on eniten ostettu ja tilattu moottorimalli uuteen Poloon ja viedään ns. käsistä, kakkosena tulee olemaan 105 hv tsi-kone. Ne pienet nuhapumput jää nyt kuulemma vähemmälle. Moni ostaa Polon nyt isompaankin tarpeeseen, se kun täyttää monen yhden lapsen perheenkin tilatarpeet.- dieselPolo
Mitä vikoja on ilmennyt ja oletko saanut ne vaivatta takuuseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337