Onko vesiripottelu raamatullinen?
1
426
Vastaukset
- Maruzzella
Ei ainakaan minun raamatussa ole tuota. Mistäköhän se oikein on otettu ev.lut.kirkon oppiin? Jos joku kastetaan, se merkitsee muuta kuin ripotella vettä, tai kastella, tai roiskia. Jos vaikka kastan käteni, työnnän sen veden pinnan alle.............Jos raamatun kaste on hautaamista, upottamista, vanhan ihmisen pois panemista ym (niinkuin se raamatun mukaan on), niin miten tämä vauvaan liittyy. Miksi lapsi tarvitsee pelastusta, joka ei vielä ymmärrä? Kysymyksiä herää aivan liian paljon! Loppujen lopuksi meidän kirkon kasteoppi on todellinen eksytysoppi! Jos kuvitellaan, että kun on kastettu, silloin on uudestisyntynyt, niinkuin papit sanoo, ei siinä ole ainakaan mitään järkeä, ja sitä ei ole raamatussa!
Ulokomailla olevat suomalaiset lähetyssaarnaajat(ev.lut), eivät kuitenkaan tuolla muissa maissa kasta lapsia, vaan sitten kun aikuinen itse ottaa Jeesuksen vastaan ja haluaa sitä! Miksi ihmeessä toimitaan samassa kirkossa näin eritavalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833