Missä kaikki ovat?
Tietääkö joku, mistä löydän Mynttiksen?
*huhuilee*
Koivut hiirenkorvilla, kevättä rinnoissa, saniaiset sikkuralla - valmiina kesään. Minusta tulee kesäksi kirjastotäti, mitäs teistä?
Haloooooooo???
6
564
Vastaukset
nais to sii juu :) Sitä muista enää tänne kurkkia, kun porukat ovat liuenneet tuonne kaffilan puolelle. Missä sitä on piileskelty? Talviunilla kuin muumit? ;)
Ei muuten ole enää hiirenkorvilla koivut, kesä pläjähti kerralla keskelle kevättä. Mielenkiintoinen avaus.
Terassia tässä pikkuhiljalleen laittamassa kuntoon, kalusteita ja mattoja, mutta ne tärkeinmmät -kukat vielä taimitarhassa. Vantteroitukoot siellä rauhassa....työläämpi sitten kuihduttaa ne :D
Töitä on riittänyt ja lomaa tässä odotellessa.
Mynttistä en ole nähnyt enkä kuullut missä lie piileksii hän.
Paukuttele niitä näppäimiä sinäkin vähän useammin...:))- ex-laiffari,
Porukka on siirtynyt reilijen kerhoon, tai jakautuneet ikäsivuille, valitettavasti.
Leppoisa ja mukava keskustelu ei käy jos tult 5 -60 sivuille.
Siellä pari nikkiä yritti, vaan luovuttivat, miksi tapella ...niin käy tämänkin palstan, hyvä niin...kuolee viimeinenkin laiffari - jäänne!- ex-laiffari
siis: reilujen kerhoon, pitikirjoittamani!
- pirpzuzeiccu
Kaffeessa me ollaan. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481