Pankkivelka + ositus

sarastro1

Lyhyt kuvaus tilanteesta; nopeasti naimisiin, ei avioehtoa, oman talon osto, osake johon hän sijoitti äitinsä asumaan vuokralle(omistin siitä 50%) ja minun osakkeen myynti pois. 1v naimisissa, mies lopettaa työt kuin seinään ja jää kotiin juomaan viinaa ja polttelemaan tupakkaa, johon hänellä ei ole varaa. Pankista otetiin lainaa taloa varten, samaan lainaan ympättiin miehen velat (oli master card, oli jatkuva joustoluotto ja joku muu, yht. n 20 000). Lainaa oli suurimmillaan yhteensa 360 000€, minun tulot ei koskaan riittänyt ko. lainan hoitamiseen ja sopimus oli että kun mies tienaa 6000€/kk, hän hoitaa asiat niin että kaikki ei jää minun tulojen varaan. Kun mies lopetti työt 1v naimisissa olon jälkeen´minä otin jalat alle ja aloin hakemaan oikeutta. Talo myytiin 240 000€, osake myytiin 60 000€. Jäljelle jää vieläkin velkaa ja kun kerran avioehtoa ei ole tämä ilmeisesti siirtyy kokonaisuudessaan minun maksettavaksi, koska mies on heittäytynyt täysin rahattomaksi.
Kertokaa jos tiedätte miten ihmisille on käynyt... joudunko yksin maksamaan myös tuon ex-mieheni velan vai saako sen osituksessa irrotettua erilliseksi velaksi miehelle takaisin? Miehen velka kasvaa jatkuvasti minulle kaikenlaisilla kuluilla. Pelkään että joudun maksumieheksi koko loppu elämäksi. Tämä samainen mies kun lopetti työt seinään saa tuomion firmansa rahojen kavaltamisesta, minulta hän vei osakkeen, säästöt ja loppu elämän hyvin voinnin taloudellisesti.

4

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastuu

jos laina on teidän yhteinen molempien nimet alla niin silloin miehesi joutuu maksaan puolet ositus kannattaa tehdä silloin katsotaan tulot ja menot tai jos hän on ottanut omalle nimelle kaiken niin sinun ei tarvitse niistä huolehtia tämä on totta.... käy velkaneuvojalla tai kysy pankista

• Ei tullu aikasemmin mieleen miettiä, mitään muuta ku "ihanaa miestä"?

• sarastro1

Jätän tämän kommentin omaan nojaansa.... narsistit pystyy tekemään ihan tavallisista ja normaaleista ihmisistä ajattelemattomia ja itseäänkin pelkääviä. Joten näillä mennään mitä on.

• sarastro1

Nythän kävi sitten niin että joudun ottamaan koko lainan omiin nimiin, koska pankki ei suostu että laina jaetaan puoliksi. Siis jään velkaa 50 000e enkä omista mitään. Mies senku porskuttaa, hymy huulilla. Olis kirveellä tekemistä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4269
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1223
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      918
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      114
      855
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      826
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      789
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe