Onko olemassa nettiosoitetta tai yhteystietoja mihin voisi ilmiantaa mahdolliset tuotekopiot tai tuotteet jotka on valmistettu ilman lisenssiä, esim vaatteita jonkun tuotteen logolla ilman mitään sopimuksia??
valistus ilman lisenssiä??
6
414
Vastaukset
- hmmm...
valmistus, siis
- kuurna
etsitkö googlella? et varmaan kun täällä kyselit.
http://www.facg.fi - maahantuonn.valvoja
Kilpailijat tai alkuperätuotteen lailliset valmistajat on pirateista kiinnostuneita.
Poliisi myös osaa neuvoa.
Mutta jos itese turistina tuon piraatti tuoteen se ei kiiniosta viranomaisia. - hmmm...
Epäilys on kova että, eräs suomalainen firma teettää ilman minkään laisia sopimuksia tai lisenssejä vaatteita lähinnä takkeja jossain kolmansissa maissa ja myy niitä omana tuotteeenaan kuluttajille ja jopa "tukkurina" jälleenmyyjille.
Toki voin olla väärässä, mutta kuitenkin. Ja jos olen väärässä niin eihän pistokokeet sillon pitäisi ketään haitata. - hmmm...
hmmm... kirjoitti:
Epäilys on kova että, eräs suomalainen firma teettää ilman minkään laisia sopimuksia tai lisenssejä vaatteita lähinnä takkeja jossain kolmansissa maissa ja myy niitä omana tuotteeenaan kuluttajille ja jopa "tukkurina" jälleenmyyjille.
Toki voin olla väärässä, mutta kuitenkin. Ja jos olen väärässä niin eihän pistokokeet sillon pitäisi ketään haitata.Eli tuotteet ei ole kopioitu mistään, eli ovat sillain ihan o.k Mutta tuotteissa käytetyt logot on jonkun tunnettujen merkkien...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732855
- 642733
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201580
- 161434
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239