etsitään pelikaveria WoW:iin, bloodhoof eu realmille -> alliance puolelle, sekä pojista että tytöistä.
ei haittaa yhtään oletko vasta aloittanut vai jo kokenut pelaaja, ois vaan jees jos suomalaisen kaverin sais seurakseen pelaamaan :D niin pääsis pelaan mm. areenoita ja muutenkin pvp't ja raidaan, jneh, itselläni prosessi wotlk kanssa rupeaa olemaan pikku hiljaa lopussa ( pve'ssä ). iällä oo väliä kuhan toimeentulee =P. msn messenger; Astralflame@hotmail.com . realmin tiedot saat myös minulta, mitenkä usein hallitsee alliance wintergrapspiä ja minkälainen battlegroup on siel pvp's :) jneh
itse oon pelannu wowia tollaset 3 vuotta kohta, lisätietoja saa kysyä joko realmist tai sitten minust :). helpompi aina jutella msn ku tääl..
Etsitään pelikaveria WoW:iin...
samvize
1
315
Vastaukset
- TouhotiusII
Hei samvize tälläinen 13.v poika -pelannut kuukauden päivät ja yöt :D mulla ois tason 11 kääpiö tuolla ironforgessa ja hordella (laumalla) tason 26 peikko gromm' grolissa. Jos kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249