Minä, hevosista juurikaan mitään tietämättä, olen siskon tytön talutusratsastuksen myötä kiinnostunut hevosista ja erityisesti hevosen aiheuttamista jatkuvista kustannuksista. Mitään aikeita minulla ei todellakaan ole hevosta ostaa.
Miten paljon hevosen ruokintakulut ovat keskimäärin ja miten paljon ne ovat tällä suurimmalla rodulla, shirehevosella? Kuvia olen shirestä nähnyt, luonnossa en ikinä, mutta upean näköinen hevonen.
Miten paljon shiren ratsastaja voi painaa, ennenkuin se on hevoselle pahaksi. Olen tullut miettineeksi sitäkin, että mitenkähän hevoset jaksavat tämän suomen kansan lisääntyvän ylipainoisuuden selässään kantaa.. Näitä isoja kun kuitenkin on kuitenkin hyvin vähän.
Onko Turun seudulla jossain tallissa shirejä, joita saisi käydä luonnossa ihailemassa?
ruokintakustannukset
hoppaloona
0
537
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106