Selkäsauna

00078888000

tulee tänä iltana leijonille. Pelaan tulosvetoa jos on ohjelmassa. Venäjä 4 Suomi 1. Voitan jotakin 10 € tai vähemmän.

6

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äölkjhgf

Kunhan välttävät kanadan puolivälierä vastuksena muusta ei niinkään väliä. Vaikka kanadakaan ei ole vakuuttanut niin on se suomelle yleensä ylikäymätön este.
      Venäjä-suomi 4-3.

• Tietomies 40

Suomella on pienen pieni mahdollisuus pitää peli tasaisena jos Osala tai Komarov taklaa alusta saakka järjettömän kovaa niin että Malkin, Kozlov, Ovetskin ym ym ym maailman taitavimmat pelaajat hermostuu tai loukkaantuu. Plus, että Suomi saa 2 säkä/räkämaalia ekasa erässä. Ja tunnetustihan Suomi ei tee maaleja laukomalla.

Muussa tapauksessa luulen että Venäjä vie 6-1.

• awtgesh
        Tietomies 40 kirjoitti:

Suomella on pienen pieni mahdollisuus pitää peli tasaisena jos Osala tai Komarov taklaa alusta saakka järjettömän kovaa niin että Malkin, Kozlov, Ovetskin ym ym ym maailman taitavimmat pelaajat hermostuu tai loukkaantuu. Plus, että Suomi saa 2 säkä/räkämaalia ekasa erässä. Ja tunnetustihan Suomi ei tee maaleja laukomalla.

Muussa tapauksessa luulen että Venäjä vie 6-1.

Onkos siinä pelissä rys(s)ätumarit?

• KimmoJ-9
        awtgesh kirjoitti:

Onkos siinä pelissä rys(s)ätumarit?

Jenkkituomari haluaapi ryssät Canadaa vastaan ;) Oikeestaan ihan hjyvä juttu, koska Tsekki mieluisampi vastus vaik tuleekin olemaan viellä kova luu...

• KimmoJ-9
        KimmoJ-9 kirjoitti:

Jenkkituomari haluaapi ryssät Canadaa vastaan ;) Oikeestaan ihan hjyvä juttu, koska Tsekki mieluisampi vastus vaik tuleekin olemaan viellä kova luu...

Kunhan Suomi ei vaan väsytä liikaa itteesä alivoimissa... Antaa ryssän temmeltää Jenkkituomarin suojeluksessa ihan rauhassa... Turha punnertaa "valmiiksipedatussa pelissä".

• watfg
        KimmoJ-9 kirjoitti:

Kunhan Suomi ei vaan väsytä liikaa itteesä alivoimissa... Antaa ryssän temmeltää Jenkkituomarin suojeluksessa ihan rauhassa... Turha punnertaa "valmiiksipedatussa pelissä".

Amerikkalaiset tuomarit kostaa häviön suomelle ja antaa jokaisesta hipaisusta suomelle jäähyn. Venäläiset hakaa suomalaiset rammoiksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe