Hei Keikka lähestyy ja muutamaa kysymystä tässä esittelisin...
Portithan aukeavat klo 17:45, niin milloin kannattaisi tulla jo jonottamaan (itellä istumapaikat)?
Milloin itse AC/DC alkaa soittamaan ja kauanko sheidän konserttinsa kestää eli milloin keikka olisi ohi (matkajärjestelyt)?
Saako stadionille tuoda repun, jossa ois vähän jotain omia tavaroita?
Kiitos ja rokkenrollia kaikille!
RATINAN KEIKALLA MENEVÄT !
2
709
Vastaukset
- turnthepage
Joku taitaa olla ekaa kertaa keikalle menossa.. ;)
Viime kesäisten kokemusten perusteella ac/dc aloittelisi jossain 9 aikaan soittamaan ja siitä pari tuntia eteenpäin joskus 11 jälkeen keikka olisi ohi.
Kyllä repun saa mielestäni ottaa kunhan vain todistaa ettei siellä mitään kiellettyä tavaraa ole kuten kameroita ym.
Itse en ole ikinä istumapaikoilla ollut joten en tiedä miten niitten kanssa kannattaa toimia. Uskoisin kuitenkin ettei tarvitse kovin ajoissa mennä jonottamaan koska olet varannut paikan niin se on siellä vaikka et ikinä sinne menisi. Mutta jos haluaa virittäytyä tunnelmaan niin mahdollisimman ajoissa on tietysti hyvä mennä.
Toivotan hyvää musiikkielämystä :)- ...
istumapaikoille pääsee melkein jonottamatta, kenttäpaikkojen kanssa on kuitenkin eri juttu..,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022