Onko kukaan syönyt koivuntuhka tai petusantabletteja. Olen juuri aloittamssa syöpähoidon ja kuulin ystävältäni näistä tuhkatableteista. Oletko käyttänyt, kuinka toimii rinnakkain lääkkeiden kanssa ja onko ollut sivuvaikutuksia? Aikaa hukattavaksi ei ole...
koivuntuhkatableteista...
5
3890
Vastaukset
- epäilys
Koivutuhkasta kait tehtiin muinoin lipeää.
- Pihla
kuullut perinnetarinoita siitä,että tämä muinoinen "koivuntuhkalipeä" olisi ollut eräs syövän hoidossa käytetty aine,mutta todisteita parantavasta vaikutuksesta ei ainakaan tieteellisesti siitä liene.Kyselin pitkä aika sitten samaista asiaa, koska isäni sairastaa syöpää,eli samalla asialla minäkin...jos saat tietoa,laitatko palstalle,olisin kiinnostunut,jos saat lisätietoa.Kuulema koivuntuhkalipeän valmistus on aika työläs prosessi,mutta näissä tableteissa on tätä koivuntuhkaa sitten.Voi,tulipa sekavasti.Toivon sinulle paljon jaksamista.Oma mies kuoli syöpään 8 vuotta sitten,nyt veljelläni ja isälläni on syöpä,eli olen kanssasi hengessä mukana.T.Pihla 36v.
- tuhkis
moi taas ja kiitos tuestasi, sinulle toivon hirmuisesti voimia ja tukea. Löysin yhden internetsivun,jossa kerrotaan täsät koivuntuhkasta. Sinulla voi jo olla tämä, mutta laitan se kuiteskin tähän tekstiin: http://koti.mbnet.fi/hitsit/luontais-1.html
Voi hyvin ja pidä itsestäsi huolta *halii* - Pihla
tuhkis kirjoitti:
moi taas ja kiitos tuestasi, sinulle toivon hirmuisesti voimia ja tukea. Löysin yhden internetsivun,jossa kerrotaan täsät koivuntuhkasta. Sinulla voi jo olla tämä, mutta laitan se kuiteskin tähän tekstiin: http://koti.mbnet.fi/hitsit/luontais-1.html
Voi hyvin ja pidä itsestäsi huolta *halii*sydämestäni linkistä,jota minulla ei ollut.Samoin sinulle voimia taisteluun,halia sinnekin!
- Anonyymi
Appeni sairasti syöpää.
Tiedon saatuaan alki käyttää kyseistä tuetetta, sypä pieneni ja kotiloitui ei hävinnyt, mutta pappa eli 10 vuotta käyttäen kyseistä tuetetta.
Eikä kuollut syöpään, vaan vanhuttaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096