Paavin kommentti

Kössönöm

"Paavi kritisoi viime viikolla Portugalin-matkallaan homoavioliittoja ja abortteja "kataliksi ja vaarallisiksi uhkiksi yleiselle hyvälle."

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/92684-homoliitot-hyvaksytaan-nyt-kuudessa-euroopan-maassa

Tässä koko uutinen:

"Portugalista on tullut kuudes Euroopan maa, jossa samaa sukupuolta olevat parit voivat avioitua.

Maan presidentti Anibal Cavaco Silva vahvisti lain, joka mahdollistaa homoavioliitot. Laki kuitenkin määrittää, ettei homoaviopareilla ole oikeutta adoptoida lapsia. Homoaktivistit arvostelivat etukäteen lakiesitystä juuri adoptio-oikeuden puuttumisen vuoksi.

Katolinen Silva sanoi laittaneensa henkilökohtaiset vakaumuksensa syrjään päättäessään vahvistaa lain.

Paavi kritisoi viime viikolla Portugalin-matkallaan homoavioliittoja ja abortteja "kataliksi ja vaarallisiksi uhkiksi yleiselle hyvälle."

Belgia, Alankomaat, Espanja, Ruotsi ja Norja ovat jo sallineet saman sukupuolen väliset avioliitot. Homoseksuaalisuus oli Portugalissa rangaistavaa vuoteen 1982 asti."

- Eikö tuo hullu tajua ollenkaan mitä puhuu?

9

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulla paavin perustelut tuolle väitteelle, itse olen sitä mieltä että maapallolla on jo ihan tarpeeksi ihmisiä, kun osa rupeaa jo kuolemaan nälkään.

• Kössönöm

ei piittaa pätkääkään köyhyydestä, sodista, riistosta, uskonnollisesta alistamisesta, lasten raiskaamisesta, mutta kovasti vanha kiilusilmä vaan haukkuu homoja.

Kun se 9-vuotias brasilialaistyttö tuli raskaaksi isäpuolensa raiskauksen seurauksena, niin katolinen kirkko julisti tytön äidin ja abortin tehneen lääkärin kirkonkiroukseen, vaikka tyttö ei olisi siitä kaksosraskaudsta hengissä selvinnyt. Raiskaajan kirkko toivotti tervetulleeksi, koska synnintekijällekin kuuluu katolisten mielestä armo.

• joh. 14:6

Onhan kirjoitettu:

Matt. 5:22. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

Paavi on oikeassa, vaikka hänellä onkin Antikristuksen tuntomerkt.

• Kössönöm

että nytkö kelpuutat popen, kun hän jakaa homovihasi?

• joh. 14:6
        Kössönöm kirjoitti:

että nytkö kelpuutat popen, kun hän jakaa homovihasi?

Tuossa asiassa paavi on oikeassa, vaikka onkin eksyttäjä ja porttokirkon päämies.

• ...

Belgia, Alankomaat, Espanja, Ruotsi ja Norja ovat jo sallineet saman sukupuolen väliset avioliitot. Homoseksuaalisuus oli Portugalissa rangaistavaa vuoteen 1982 asti."

milloin saadaan tänne

• 666+6666

ihan oikeassa,
      miksi sinä tuot omia seksuaalisia mieltymyksiä esiin,
      tottakait homoilu on pahasta
      ja minä sanon sen ateistina

• Kössönöm

"oispa ihanaa kun
        666 666 18.5.2010 22:59 Vastauksia: 8 Lukukertoja: 21 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa:
        joku heterofobinen ateisti vois selittää miksi ateismi ja ,
        seksuaaliset perversiot käyvät käsi kädessä,"

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9082198

- niin että tuliko pikku moka, vai tiedätkö itsekään oletko uskis vai ateisti?

• 666+666
        Kössönöm kirjoitti:

"oispa ihanaa kun
        666 666 18.5.2010 22:59 Vastauksia: 8 Lukukertoja: 21 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa:
        joku heterofobinen ateisti vois selittää miksi ateismi ja ,
        seksuaaliset perversiot käyvät käsi kädessä,"

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9082198

- niin että tuliko pikku moka, vai tiedätkö itsekään oletko uskis vai ateisti?

heteroksi ole väittänytkään,
        itseäni,hölmö

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5490
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2407
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      255
      1675
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1657
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1195
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      327
      1195
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      334
      1190
    10. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe