kertokaa miksi

jaaappa

eli oon mm-tasolla ihmetellyt paria juttua. eli miksi helkkarissa alivoima pelaajat purkaa ränniin jos voi laittaa 4 metrin korkeudella keskeltä kenttää. kaikki lataavat hanat ränniin missä puolustaja on usein ottamassa kiekkoa tai sitten se jää ränniin jo aikaisemmin. ja kattokaa yle areenasta http://areena.yle.fi/video/781174

ja sanokaa miksi jotkut molset tekee niinkuin nabbe tekee. siis toi leijuu että hieno heittäytyminen ja kiekko lentää kauniisiti ylänurkkaan. miksi ei voi torjua niinkuin normaalisti pystyssä???

eilen tsekki teki suomelle rankkarimaalin ja mertaranta sanoi: kaspar pistää kiekon häkkiin. sit kun immonen teki samanlaisen maalin, mertaranta ärjyy: LOOOOOOOOOIIIISSSSTAAAAAVAAAAA MAAAAALIIIIII!!!!!!!!!!
vaikka oli identtinen. ja vokoun pysäytti rännissä ja jatkoi kiekon laitaan ja mertaranta sanoi: vokoun pysäyttää kiekon maalin takana ja jatkaa sen tsekkipuolustukseen. rinne teki saman tempun ja mertaranta:hienosti rinne ottaa kiekon maalin takana, loistava jatko ränniin suomen pelaajalle.

selittäkää noi ekat, tiedän viimeisten syyt eli mertaranta on vähän suomi-fani

3

717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mijaaaam

En ole tätä ränni-ilmiötä huomannut. Kyllä laitetaan korkea kiekko päätyyn jos voidaan.

• Jepjep**

Minä kyllä olen huomannu, hirveen huonoja purkuja omasta päästä. Yks mikä minun silmään on kans jääny, on et aika vähän on ollu taklauspeliä.

• a.r.s.k.a

Oon huomannu ton ränni-ilmiön varsinkin suomen peleissä. En tiedä mistä johtuu tulee varmaa liian kiirre ja täytyy purkaa nopeesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2922
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1508
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe