työttömäksi ja nyt on aikaa treenata dartsia, joten ajattelin ryhtyä ammattilaiseksi. Onko suomessa yhtään ammattilaista ja onko sinänsä estettä miksei teoriassa voisi sillä elää, kunhan ensin hankkii tarvittavat taidot?
Jäin
Nakki1111
4
1134
Vastaukset
- dseee
[hiivat] juu
- dart wader
Mikäs siinä. Varmaan harjoitusta vaatii vähäisen mutta kyllä se siitä. 9 tikalla poikki ni saat vähä bensa rahaakin.
- Dartshirmu
Kannataisko kuitenkin katsella sitä työpaikkaa?
- Vuvuzela-fart
Farts, minäkin harrastan piereskelyä työttömänä, olisikohan minulla mahdollisuutta työllistyä pierualalle? Minulla on vaikka mitä tuoreita ideoita, esim. Vuvuzela torveen piereminen, kuvitelkaa pierun törinä 130db voimakkuudella. Aina jotain uutta keksittävä omaksi tuntemansa alan edistämiseksi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881617
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151511- 981410
- 1211343
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611037- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937