Mikä mahtaa olla kyseisen biisin, jossa lauletaan "viivasuora tie" esittäjä bändi ja kappaleen nimi? Kuulin suomipopin mainoksessa ja nyt oon netistä yrittänyt etsiä, mutta ei löydy?
"Viivasuora tie" tjsp.
1234444444444
3
1343
Vastaukset
- kolohonkakuu
se on jani wickholm lakana pellot. mutta en löydä tuolla nimellä mitään.. olen etsinyt myös tätä samaa kappaletta mutta mistään löydy
- Tpi11
...on biisin nimi, kuten aiemmassa jo todettiin, esittäjä on Jani Wickholm ja biisin on säveltänyt ja sanoittanut jumalaisen raspiäänen omaava Esa Eloranta. Esa on oululaisesta Garbo-yhtyeestä sekä Kultakurkuista tuttu muusikko. Biisissä,jonka Jani esittää, on havaittavissa Eltsen kantrivaikutteet.
- potify
lataile spotify free, sieltä voi kuunnella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813