Sukkanauhakäärme?

Kynsilakka

Olen miettinyt jo kauan aikaa käärmettä,ja sukkis olisi nyt mielessä.Viljakäärmettä olen myös miettinyt,mutta sukkis tuntuu enemmän "omalta" vaikka ruuan kanssa on enemmän tekemistä.Olen selaillut useita sivuja pää-asiallisesti kuitenkin herppi.net:tiä(mutta en ole rekisteröitynyt),ja haluaisin kysellä vähän sukkisten ja miksei vaikka muidenkin kärmesten omistajilta.

Onko käärme hyvä ensimmäinen matelija?(Kokemusta karvaisista eläimistä)Ja mikä oli ensimmäinen käärmeenne? Omia mokia käärmeen hoidossa voi kertoa.
Mikä on hyvä vitamiinilisä merkki sukkiksille? Syövätkö etanoita?(Joku on netissä kertonut syöttäneensä etanoita.)
Kuinka vanha käärmynne oli kun ostitte sen?Ja mistä ostit ja minkäläinen oli kunto?Ja jos käärmynne on kuollut voitte kertoa myös eliniän ja jos ei kuollut luonnollisesti,mikä oli syy?
Kuinka kauan oli syömättä tulonsa jälkeen ja koska ensimmäinen nahanluonti tuli?
Ja nyt tämä niin kiistelty aihe:Siirrättekö käärmeen muualle ruokailun ajaksi? Omasta mielestäni tämä voi olla viisasta ettei tarvitse pelätä kärmyn purevan kättä mutta toisaalta se voi olla stressaavaa ja käärme ei syö kunnolla.

2

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kynsilakka

Minkäläinen pohja teidän käärmeillä on,kertokaa huonot ja hyvät puolet siitä.Voisiko sukkiksen pohjana käyttää mattoa? Matto voisi mielestäni olla helpompi pitää siistinä eikä rahaakaan menisi.
      Vaihteleeko sukkisten elinikä ja pituus lajin mukaan? Jos vaihtelee voitte kertoa tietämästänne lajista sen pituuden ja eliniän.
      Käykö hiiridieetti sukkanauhalle? Eli hiiriä ja välillä kalaa( vitamiinilisät).
      Millainen luonne sukkiksillanne on? Ovatko paljonkin näkyvällä vai ovatko kaikki päivät piilossa,ovatko ns.käsikesyjä vai arkoja/aggressiivisiä ihmistä kohtaan.Osalla tuntuu olevan paljonkin näitä arkoja.

Eli muitten käärmeiden omistajat voivat vastata kysymyksiin joissa ei kysytä sukkiksista,ne vastaukset olisivat myös tervetulleita.

• felixxx

Kandee mennä herppi.net palstalle.Siel on enempi matoporukkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe