Sukkanauhakäärme?

Kynsilakka

Olen miettinyt jo kauan aikaa käärmettä,ja sukkis olisi nyt mielessä.Viljakäärmettä olen myös miettinyt,mutta sukkis tuntuu enemmän "omalta" vaikka ruuan kanssa on enemmän tekemistä.Olen selaillut useita sivuja pää-asiallisesti kuitenkin herppi.net:tiä(mutta en ole rekisteröitynyt),ja haluaisin kysellä vähän sukkisten ja miksei vaikka muidenkin kärmesten omistajilta.

Onko käärme hyvä ensimmäinen matelija?(Kokemusta karvaisista eläimistä)Ja mikä oli ensimmäinen käärmeenne? Omia mokia käärmeen hoidossa voi kertoa.
Mikä on hyvä vitamiinilisä merkki sukkiksille? Syövätkö etanoita?(Joku on netissä kertonut syöttäneensä etanoita.)
Kuinka vanha käärmynne oli kun ostitte sen?Ja mistä ostit ja minkäläinen oli kunto?Ja jos käärmynne on kuollut voitte kertoa myös eliniän ja jos ei kuollut luonnollisesti,mikä oli syy?
Kuinka kauan oli syömättä tulonsa jälkeen ja koska ensimmäinen nahanluonti tuli?
Ja nyt tämä niin kiistelty aihe:Siirrättekö käärmeen muualle ruokailun ajaksi? Omasta mielestäni tämä voi olla viisasta ettei tarvitse pelätä kärmyn purevan kättä mutta toisaalta se voi olla stressaavaa ja käärme ei syö kunnolla.

2

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kynsilakka

Minkäläinen pohja teidän käärmeillä on,kertokaa huonot ja hyvät puolet siitä.Voisiko sukkiksen pohjana käyttää mattoa? Matto voisi mielestäni olla helpompi pitää siistinä eikä rahaakaan menisi.
      Vaihteleeko sukkisten elinikä ja pituus lajin mukaan? Jos vaihtelee voitte kertoa tietämästänne lajista sen pituuden ja eliniän.
      Käykö hiiridieetti sukkanauhalle? Eli hiiriä ja välillä kalaa( vitamiinilisät).
      Millainen luonne sukkiksillanne on? Ovatko paljonkin näkyvällä vai ovatko kaikki päivät piilossa,ovatko ns.käsikesyjä vai arkoja/aggressiivisiä ihmistä kohtaan.Osalla tuntuu olevan paljonkin näitä arkoja.

Eli muitten käärmeiden omistajat voivat vastata kysymyksiin joissa ei kysytä sukkiksista,ne vastaukset olisivat myös tervetulleita.

• felixxx

Kandee mennä herppi.net palstalle.Siel on enempi matoporukkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5397
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      556
      1957
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      78
      1125
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      973
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      951
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe