Olisiko tällainen ulkosuodatin tarpeeks tehokas 300 litraiseen akvaan? Onko laadukas vehje vai kannattasko rahansa sijoittaa muuhun? ( Eheim Professional 3 2073 Ulkosuodatin )
Tekniset tiedot:
2073
Akvaarion koko maksimissaan 350 Litraa
Pumpun teho 1,050 l/h
Nostokorkeus / m Ws 1.80
Suodatintilavuus 5.0 l
Tehokulutus 16 Watt
Koko mm 398x238x244
Hinta. 139,90 e
Hinta kohdallaan?
Eheim
3
532
Vastaukset
- fish KING
Perus seura akvaario suodattimeksi oiva ratkaisu, suosittelen.
Älä pilaa kuormitusta liika kalastolla.
Kolmesataseen voi jo ottaa suuremmiksi kasvavia kaloja, 20-30cm max. (Esim. lehtikala pariskunta mutta muu väliveden kalasto on valittava tarkasti ettei mene ahventen ruoaksi)
Yleis sääntönä voisi ajatella kala määräksi maksimissaan;
- 10-15kpl väliveden kalalajia tai kahta
- pohjalle muutama pohjakalaparvi 10kpl pit.max. 6cm
- sekä muutama erikoisempi kalalaji (nokkamonni, noitamonni, jokin pikku ahven pariskunta...)
BTW. mistä saisit tuohon hintaan tuota suodatinta?- myös tietoa
Fish King KVG --> Tuotteen nimi ja perään hinta....Heti löytyi,zooplussa myy:)
Oiskohan tollanen ihan liian iso mun nykyisen akvan pyörittämiseen?
Akvaarioni on 175l (syvyys 50,pituus 100),jossa vettä joku 140l ja mä tuhlaisin niiiin mieluusti heti tuommoiseen isoon Eheim Professional 3 2073 ulkosuodattimeen ku joskus tulevaisuudessa olisin hommaamassa jonkun 300-350l. - fish KING
myös tietoa kirjoitti:
Fish King KVG --> Tuotteen nimi ja perään hinta....Heti löytyi,zooplussa myy:)
Oiskohan tollanen ihan liian iso mun nykyisen akvan pyörittämiseen?
Akvaarioni on 175l (syvyys 50,pituus 100),jossa vettä joku 140l ja mä tuhlaisin niiiin mieluusti heti tuommoiseen isoon Eheim Professional 3 2073 ulkosuodattimeen ku joskus tulevaisuudessa olisin hommaamassa jonkun 300-350l.Zooplussalla on edukasta toimitusta, multa jäi yhestä paketista tosin terraputki tulematta, eikä oo näkyny, vaikka reklamoin asiasta? ;(
Suodatin ei oo koskaan ylimitoitettu, päinvastoin, tosi usein alimitoitettu. Onkin parempi ostaa suuriin akvaarioihin tarkoitettuja ulkosuodattimia pieniin, jopa 150l akvaarioihinkin, meillä on toi suurin PRO II tossa lidlin satasessa ;) .. ei tartte paljoa huollella, haihtuneen veden tilalle uutta, veden vaihtoväli kuukausia ;) virtausta säätämällä saadaan kalastolle sopiva veden kierto aikaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086