Neitokakaduni oli jo jonkun aikaa paritellut, ja pöyhinyt, repinyt ja möyhinyt pohjapapereissa kunnes häkin pohjalle ilmestyi muna. Olin jo osannut odottaa tätä mutta en halunnut laittaa pönttöä vielä. No, nyt kun se muna sinne tupsahti niin laitoin tietysti pöntön häkkiin ja munan sinne.
Kyseinen pari ei vaikuta kauhean tykkäävän toisistaan, koiras varsinkin aika tökkii ja nokkii vihaisesti naarasta jos se tulee lähelle. Mutta silti parittelevat.. Nyt pönttö on ollut häkissä eilisestä lähtien, ja kun koiras menee häkkiä lähelle, naaras tulee nopeasti ja vihaisesti häätämään sen pois. Tämä mietityttää minua. Olen vasta 13 mutta olen pesittänyt ennenkin. Onko tuollainen käytös normaalia? Huolestuttaa vain kun jos naaras ei päästä koirasta lähelle häkkiä niin miten hautominen onnistuu kun ei naaras itsekkään sitä ole nyt paljoa hautonut..
Tämä voi olla ihan mitätön asia mutta haluan vain kysyä koska olen vasta suht aloittelija.
kiitos
APUA! pesimispuuhissa
lintulilintuli
2
564
Vastaukset
Tiedän ettei tämä ole oikea paikka kysyä tätä, mutta olisin halukas ostamaan poikasen :)
Jos tämä sopii, voisitko lähettää sähköpostia osoitteeseen angelights(ät)suomi24(piste)fi.
Sovitaan siellä lisää :)- PÖÖÖ VANTAA JA KOUVO
Mitä hittoo? MIksei´olis oikee paikka? Mun tyttö on koj´hta 11v, se ei kai oo kiinnostunut eläimistä, mut ite olin jo nuorena. AINA ON OIKEA IKÄ!!!!
Meil tlo täynnä lintuja (Joiyta kasvatan) saa kysyä!!!! Undulaatteja & neitoja)
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086