Eli olen menossa vuoden 2011 kesällä kielimatkalle Englantiin. Menen joko Bournemouthiin, Isle of Wightille tai Brightoniin, kolmeksi viikoksi. Mitä suosittelisitte noista vaihtoehdoista? :) Kannattaako valita mieluummin International vai classic-kurssi? Ja kumpaa matkajärjestöä suosittelisitte, EF:ää vai STS:ää? (Perustelut, kiitos) =D
Ja jos olet käynyt kielimatkalla, niin olisi todella mukava kuulla kokemuksestasi! :)
Kysymyksiä kielimatkasta! :)
3
601
Vastaukset
- lolllipop^
Oi vähänkö ihanaa sulla luvassa ens kesänä! :) Mäkin olen aina halunnut päästä kielimatkalle. No ehkä vielä joskus.. :)
- e-liideri
Olen ex-liideri ja vetänyt STS:n kursseja niin Brightonissa kuin Bournemouthissakin. Bournemouthissa on ihana uimaranta ja se on hieman rauhallisempi kuin Brighton, vaikkakin vilkas sekin! Brighton on pikku-Lontoo, sykettä enemmän kuin Bmth:ssa. Molemmista tykkään ja kumman noista valitsetkin, niin hienoja kaupunkeja ovat. Isle of Wightista en osaa sanoa mitään.
Itse valitsisin Classic-kurssin, koska International-kursseilla suomalaiset hengaavat joka tapauksessa muiden suomalaisten kanssa, ja Classic-kurssilla saa kätevimmin kontaktin omaan liideriin, jos on huolia/ongelmia tms. - kielimatkaaja
e-liideri kirjoitti:
Olen ex-liideri ja vetänyt STS:n kursseja niin Brightonissa kuin Bournemouthissakin. Bournemouthissa on ihana uimaranta ja se on hieman rauhallisempi kuin Brighton, vaikkakin vilkas sekin! Brighton on pikku-Lontoo, sykettä enemmän kuin Bmth:ssa. Molemmista tykkään ja kumman noista valitsetkin, niin hienoja kaupunkeja ovat. Isle of Wightista en osaa sanoa mitään.
Itse valitsisin Classic-kurssin, koska International-kursseilla suomalaiset hengaavat joka tapauksessa muiden suomalaisten kanssa, ja Classic-kurssilla saa kätevimmin kontaktin omaan liideriin, jos on huolia/ongelmia tms.Kiitos vastauksestasi e-liideri! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327