Tämä kuuluu varmaan tänne keskustelu osioon eniten.
Eli siis mun 2 -vuotias(täytti 2 kuukautta sitten 2) pikkuveli on tosi innostunut skeittilaudasta.
Se kiipeilee sille ja yrittää rullata sillä eteenpäin ynm.
Kannattaako kypärän lisäksi laittaa mitään muita suojia? Ja onko jotain mitä kannattaa ottaa huomioon ku pieni skeittaa?
Entä miten sitä vois niinku opettaa potkuttamaan sitä lautaa eteenpäin ynm. kun vielä se ei oikein osaa?
Ja onko jotain muita vinkkejä? Semmosilta jonka lapsi on alottanu skeittaamisen pienenä tai joltain muulta joka tietää.
2 -vuotiaan skeittaaminen?
4
660
Vastaukset
- ,,
juu..
- 17+7
Oma lapseni on vielä vauveli, mutta ajattelin että jos hän innostuu kyseisestä lajista, niin ehdottomasti annan kokeilla. Kypärä ehdottomasti. Käsi ja polvisuojat mielestäni kuuluvat hyvään varustukseen, isommatkin niitä käyttää.
Oppimallahan sitä vaan oppii, näytä mallia.
Olen nähnyt pieniä taaperoita skeittaamassa, samanlaiset varusteet ovat olleet.
Potkuttelevat, kaatuilevat ja todennäköisesti monet itkutkin itketään, mutta normaaliahan se on ja sen kautta oppii! - Voi voi voi voi
Voi sitä riemua, kun taapero sitten skeittaa rekan alle. Ei siinä kypärä auta.
- 17+7
On kuule semmoinenkin olemassa kuin SKEITTI PARKKI. Aidattu semmoinen. Kuka jättää "taaperon" skeittaamaan ilman valvontaa ja lähellä oloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076