"Kuohu kaivo -laulakaa sille laulu" 4 Moos. 21:17
Tässä oli outo laulu ja outo kaivo. Israelilaiset olivat vaeltaneet hiekkaerämaassa ilman vettä ja olivat janoon nääntymäisillään. Silloin Jumala puhui Moosekselle:" Kokoa kansa niin minä annan heille vettä!"
Ja kansa kokoontui. He ottivat sauvansa ja kaivoivat syvälle polttavaan hiekkaan. Kaivaessaan he lauloivat: "Kuohu kaivo laulakaa sille laulu!" Ja ,katso alkoi kuulua kurlutusta: vesi syöksyi ja sen virta täytti kaivon ja vuosi yli. Heidän sauvansa olivat koskettaneet maan sisäistä runsasta vesisuonta,joka oli kauan ollut näkymättömissä.
Kuinka kaunis kuvaus tämä onkaan siitä salatusta siunauksen virrasta, joka juoksee läpi elämämme.Uskolla ja ylistyksellä pääsemme kosketuksiin sen kanssa, ja siitä täyttyvät kaikki tarpeemme elämän autiossa erämaassa vaeltaessamme.
Kuinka he pääsivät kurottautumaan virran veteen? Ylistyksen avulla! He lauloivat hiekalla työskennellessään uskon laulua. Samalla he lupauksen sauvalla kaivoivat kaivoa.
Ylistyksemme avaa vieläkin erämaan lähteet. Nuriseminen ei sitä tee. Jopa rukouskin saattaa ilman ylistystä epäonnistua siunauksen lähteitten saavuttamisessa.
Mikään ei niin miellytä Jumalaa kuin ylistys. Ei mikään uskon koetus ole niin luotettava kuin kiitosrukous. Kiitätkö sinä Jumalaa tarpeeksi? Kiitätkö Häntä todellisista siunauksista, joita on enemmän kuin kykenet laskemaan? Rohkenetko ylistää Häntä niistä koettelemuksista, jotka ovat verhottuja siunauksia? Oletko oppinut ylistämään Häntä etukäteen siunauksista ,joita et vielä ole kokenut?
Kirjasta: Virtoja erämaassa, Aika oy
Siunattua kesää kaikille palstalaisille ja Jeesuksen läsnäoloa!
Päivän sana
1
131
Vastaukset
Älkää entisiä muistelko, älkää menneistä välittäkö.
Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa?
Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.
Minua kunnioittavat metsän eläimet, aavikkosudet ja kamelikurjet, koska minä johdan vedet korpeen, virrat erämaahan, antaakseni kansani, minun valittuni, juoda.
Kansa, jonka minä olen itselleni valmistanut, on julistava minun kiitostani.
(Jes. 43:18-21.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496435Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562737Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841175
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.901160Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611103- 891090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2801084- 71985
- 229870