edellisen elämän vamma

ad astra

Olisiko mahdollista että syntymämerkit tai arvet kehossa olisivat muistoja edellisen elämän vammoista?

11

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaistaon

Kyllä sellaisia tapauksia on. Luin kerran kirjan syntymämerkeistä kasvoissa. Mitä merkit tarkoittavat eri kohdissa, miten ne vaikuttavat kohtaloon. Koska minulla on luomi kasvoissa katsoin mitä oma syntymämerkkini tarkoittaa. Muuta siitä kirjasta ei jäänyt mieleen.

• lkjutb
      • Zape_T

Ei se ole mahdollista, ettei sinulla olisi edellistä elämää. Muistaminen onkin sitten toinen juttu.

• kolokolo
        Zape_T kirjoitti:

Ei se ole mahdollista, ettei sinulla olisi edellistä elämää. Muistaminen onkin sitten toinen juttu.

Minä muistan edellisen elämäni ja itse asiassa monta elämää. Minulla on kolo niskassa oudossa paikassa muistona niskalaukauksesta edellisessä elämässä. Usein nämä kehon merkit liittyvät kuolemantapaan.

• idänNopein

Emmä usko et uutee lihaa kehittyy vanhoi skraidui.. Jos kaikki ois jääny ni meis muuta oiska ku skraisui.. Mul on kyl komee skraisu nokas se kyl vois olla ens artullaki nokas!

• Punainenjälki

Minä ainakin tunnistin intiaanipäällikkö Pnaisen Pilven hänen otsallaan olevasta punaisesta läiskästä joka on jäänne hänen edellisestä elämästä.

Intiaanipäällikkö Red Cloud (Punainen Pilvi), joka syntyi 1822 Platte Riverissä North Plattessa Nebraskassa kuollen 10.12.1909 Amerikassa, syntyi myöhemmin 1930-luvulla Venäjällä nimellä Mihail Sergejevitš Gorbatšov synt. 02.03.1931.

• varmaatietoa

ei.no ei sitten millään.otetaan osumat vastaan tässä elämässä ja siitä jos jälki jää ni muistat ikäs.siinä se.

• VesaNasareth

Tuollainen harha on niin valtavan surullista. Totuus on jo luettavissa Raamatusta.

• Anonyymi

Eläkevarma on paha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe