Moi,
Haluaisitko pelata salibandyä Tampereella Raholan liikuntakeskuksessa ihan kunto- /höntsypohjalta? Vastaa tähän viestiketjuun jos olet kiinnostunut. Katsotaan saadaanko porukka kasaan. Jos kiinnostusta löytyy riittävästi (yli 10 kiinnostunutta?) voisin olla porukan "moottorina" ja organisoida koko homman.
Ajatelin, että sopiva pelaajaprofiili voisi olla 25-50 vuotiaat peruskuntoiset ja mukavat henkilöt! ;)
Ja pienenä motivointina pikaiselle ilmoittautumiselle: paikkoja rajoitettu määrä eli 20!
Haetaan salibandypelaajia Tampereella
sählymoottori
2
682
Vastaukset
- epilä
vihdoinkin löytyi joku joka kasaa porukan, olisihan sitä tietysti voinut itsekin olla aktiivinen...
minä ainakin olen mukana ja 34-vuotiaana ja mukavana olen hakuehtojenkin mukainen. toivottavasti saadaan nopeasti porukka kasaan!
t. sepi - Peppe-_-
Täällä olisi myös yksi kiinnostunut henkilö. Itse olen käynyt viimeiset kuukaudet pelailemassa juuri tuossa raholassa, mutta nyt jäi höntsyporukkamme kesätauolle. Ikää on kylläkin vasta 20.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131