Terve Macilaiset?
Olen tekemässä tutkielmaa Wordilla (Office for mac student) -ohjelmalla. Kerkesin tekemään siihen sivunumeroinnin, mutta nyt se pitäisi saada poistettua. Kuinka sivunumeroinnin saa pois? Googlettamalla saa ohjeeksi, että valitse "Poista sivunumerointi", mutta mac-versiossa ei sellaista valikkoa ole!
Tarkemmin sanottuna tarkoitus olisi, että sivunumerointi alkaisi vasta sivulta numero 5 eli ensimmäisillä 4 sivulla ei pitäisi olla sivunumerointia näkyvissäja sivulta 5 numerointi alkaisi vasta numerolla 5. Kuinka tällainen sivunumerointi tehdään? Olen kokeillut kaikkia mahdollisia konsteja mm. dokumentin jakamisesta osiin ja sen jälkeen sivunumerointia, mutta ei onnistu.
Nyt loppui järki ja pyydän teiltä neuvoja, jotta saisin työni viimeisteltyä
Kiitos!
Sivunumerointi
Hermoraunio
1
291
Vastaukset
- Kolmekymmentäkuusi
Osiin jakamisella ja headerin/footerin asetuksilla.
Täällä ainakin onnistuu. Tosin siinä saa käyttää niin muotoiluvalikoimaa kuin Lisää sivunumero -komentoakin: hienosta käyttöliitynnästään tunnettu Mucrosoft on piilottanut muuttamisen lisäämisen alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249