Hietsussa järjestetään kaksipäiväinen ultimateturnaus 31.7.-1.8. aloitteleville sekä lisenssipelaajille. Mukana on ultimatea pelaavia joukkueita Helsingistä, Espoosta ja Vantaalta sekä vierailevia joukkueita muualta Suomesta. Erityisesti Tampere on edustettuna usean korkeakoulu- ja yliopistojoukkueen voimin.
Otteluita voi tulla seuraamaan Hietsuun! Rento meininki ja hulvattomia taidon (ja taidottomuuden) näytöksiä!
http://hietsubeachultimate.wordpress.com/
Hietsu Beach Ultimate 2010
rentosarjalainen
2
814
Vastaukset
- meliini
Heh heh, mukana ollaan oman Lempäälän joukkueen kanssa... :) Taitaa tulla meille aika räkänen häviö, sillä joukkueemme ensimmäinen varsinainen aloittelija eli junnu-pelaaja (itse asiassa minä) tuli vasta viime vuoden joulukuussa, ja viimeisin junnu tuli tämän viikon perjantaina... Eli ollaan 100 % aloittelijoita, mutta ei se haittaa, yritystä kyllä riittää. Kunhan on hauskaa! Niin ja pääsee ultimateliiton jäseneksi ;)
- rosa-m
Tuli taas tehtyä Lempäälän jengin kanssa reissu tuonne, tuli semmoinen rökäletappio että huh huh... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096