mitäs tykkäätte jos nainen pissaa naidessa.pimppi on limasta ja pisusta litimärkä voiko enää olla kiihottavampata! ja naisen ollessa selällään jalat koukussa ja antaa tulla pissin paineella siten että lentää kaarella 20-30 senttiä niin huh huh.....
pissipylly
9
961
Vastaukset
- seksipissit
kun menen vessaan pissalle niin mieheni laittaa päänsä vessan pöntön päälle ja minä pisaan pään päälle.
- pisufani
Minusta pissaleikit on kaikkein kiihottavimpia mitä seksin alueella voi olla. Olen 42v mies ja nautin suunnattomasti kun olen selälläni ja nainen tulee hajareisin kasvojen päälle ja levittää häppärit ja laskee kuuman pissan suuhun ja naamalle. Tällaisia naisia on vaan aika harvassa jotka tykkää tällaisesta tai sitten vaan ei ole minun kohdalle osuneet. Sekin tuntuu tosi hyvälle kun nainen pissaa kullin päälle, jos ei sitä ennen vielä seiso niin sen jälkeen seisoo entistäkin kovempana.
- momindalen
pisufani kirjoitti:
Minusta pissaleikit on kaikkein kiihottavimpia mitä seksin alueella voi olla. Olen 42v mies ja nautin suunnattomasti kun olen selälläni ja nainen tulee hajareisin kasvojen päälle ja levittää häppärit ja laskee kuuman pissan suuhun ja naamalle. Tällaisia naisia on vaan aika harvassa jotka tykkää tällaisesta tai sitten vaan ei ole minun kohdalle osuneet. Sekin tuntuu tosi hyvälle kun nainen pissaa kullin päälle, jos ei sitä ennen vielä seiso niin sen jälkeen seisoo entistäkin kovempana.
Joo. Miekin kuseksin kaupungilla aina maassa makaavien tenutappien päälle. On tosi kiihottavaa kuule. Varsinkin tenut ne vasta vallan riemastuukin. kerran pääsin kusemaan yhden pukumiehen päälle ja se se vasta tekikin eetvarttia. Aina kun tapaan uuden tyypin niin ihan ensimmäiseksi kerron sen pissajutun.
(Hei! Oikeesti!)
- tyktyk
mut pakotetaan nuolemaan vanhasta pissasta märkä pimppi puhtaaksi ja usein saan samalla pissat kasvoilleni. Kaikkein kiihottavinta!
- kielimies...
nuolisin
- pisuimu
kertokaa ilmaisia osoitteita pissi videoista
- pitää miettiä työnä
pisuimu kirjoitti:
kertokaa ilmaisia osoitteita pissi videoista
kusenmyynnistä pervoille rahaa...
- Pilluolli
Vielä enemmän seisoo kun nainen on hajareisin päällä, imee mulukkua ja palleja ja samalla kusee suuhun ja naamalle. Kyllä mälli irtoo vähemmästäkin.
Esileikkinä housut jalassa syliin tai naamalle istumaan ja pissaa housuun niin tämä tyyppi on kiimasta sekaisin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047