Eli kysymykseni kuuluu mitä kannattaa laittaa raparperin kanssa samaan penkkiin kasvamaan, eivätkös jotkut kasvit tavallaan edistä toistensa menestymistä? Mulla on siis multapenkki jossa tällä hetkellä kasvaa ainoastaan raparperi joka tuntuu antavan satoa ihan mukavasti ja haluaisin hyödyntää myös vapaana olevan tilan hyötykasveille. Mielellään sellaisille jotka ovat suhteellisen helppohoitoisia. Kävisikö esim herne, yrtit tai sipulit? Ollaan vasta muutettu ok-taloon, eli raparperi on aikaisemman asujan peruja ja minulla ei kauheasti ole kokemusta puutarhasta.
raparperille kavereita
vasta-alkaja
0
215
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295