Riittääkö yksi DVD-R (4.7GB data)? ja miten käytännössä kopiointi onnistuu?
vista palautuslevyjen luominen
5
436
Vastaukset
- vista=vitsi
ohjauspaneeli - aloituskeskus - varmuuskopiointi- ja palautuskeskus
tuolta onnistuu ja liki kädestä pitäen pitäis olla ohjeistus.
itse soitin fujitsulle ja lähettivät sitä kautta kaiken tarvittavan. saksasta tuli viikossa kotiovelle toimitettuna kaikki mitä koneeseen on kuulunutkin. - Riippuu versiosta
Kahdesta Vista-koneesta on kokemusta ja toisessa riitti yksi DVD (Home Basic) ja toisessa tarvittiin kaksi (Business).
- winukkaextremer
ei riitä tarvii 3 levyy
- Tyyt
Vista Home Premium mahtui mulla kahdelle dvd-r levylle.
- gghhjtra
Tyyt kirjoitti:
Vista Home Premium mahtui mulla kahdelle dvd-r levylle.
imuroi servicepackeista (SP1, SP2) mikkisoftan sivustolta täysmittaiset paketit (useita satoja megatavuja), ja hanki käsille tarvittavat ajurilevyt, jos on. Varmuuskopion palautus merkitsee paluuta tehdasasetuksiin, eli menetät jo asentamasi ohjelmat (ne täytyy asentaa uudelleen). Samoin kaikki koodekit, jotka eivtä kuulu peruskokoonpanoon, ja näitä on paljon.
Hyvänä puolena on se, että voit palauttaa miten monta kertaa tahansa, ja laitteistokonoonpanokin voi vaihdella, kuten koneessa voi olla erilainen kiintolevy, tai näytönohjain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701