9TO5
Etsitään 9TO5-nimiseen hiphop/R&B/rap tyyliseen bändiin
3-4 94-96vuonna syntyneitä poika jäseniä (2 räppäriä ja yhtä vokalistia). Etsitään myös samasta ikäluokasta olevaa korkeita kohtia laulavaa tyttöä. Bändissä on jo kaksi henkilöä(tyttöä). Bändi tavoite olisi edetä myöhemmin kansainvälisille markkinoille, joten biisit ovat enimäkseen englanniksi. Treenipaikat tulevaa olemaan Helsingin ja Espoon lähettyillä. Porukkaa voi tulla ympäri suomea kunhan pystyy edes kerran viikossa tulemaan treenaamaan. Tanssitaito, musanmiksaus tai kitaran tai jonkun muun soittimen soittaminen plussaa. Jos olet kiinostunut niin lähetä sähköpostia osotteeseen Band-9TO5@hotmail.fi Tämän jälkeen voimme keskuttella mesessä, jonka jälkeen tapaisimme livenä jossakin Helsingissä.
Haetaan laulajia!!
jin.jins
1
296
Vastaukset
- blackheavymetal
Hei! Sopisin bändiin, mut ainoo mikä menee vää vinksalleen on se et oon syntyny 1997. Eikai haittaa? Taidot korvaa iän...kysykää jotain jos huolitte mut ja nimimerkistä huomaa mistä muusta musasta tykkään rapin ohella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264