Hotelli Golden Yavor

omg..

Voiko Kultahietikolla mitenkään olla Golden Yavor hotelleja 2 samalla nimellä?En ymmärrä ku joku kirjoitti että Yavor hotelli olisi purettu ja rakennettu uudestaan ja on samalla nimellä erilaisia kuvia hotellista ja yhdellä sivustolla vieläpä jokin yhdistelmä erinäköisistä hotelleista(uusia kuvia ja vanhoja). Olen ihan pihalla. Mikä on oikea osoite? Vieläpä varasin kyseisen hotellin englannin kielisiltä sivustoilta; Hotels 4 you.
tuossa osoite:
http://www.hotels4u.com/SearchResults.aspx?

Onko kellään kokemuksia sivustosta? Auttakaa pliis.

12

1331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekkis86
      • erittäin hukassa

edelleen Yavor JA Golden Yavor? Varasin nimellä Golden Yavor hotelliin,mutta kuvat ovat Yavor hotellista,jonka sivuille pääse tuosta laittamasta linkistäsi? Olen täysin pihalla,koska maksoin hotellin,mutta mitää vahvistusta en ole vielä saanut ja koska matkatoimisto sijaitsee Englannissa,niin kommunikointi ei toimi välittömästi:(

• hukassa edelleen..
        erittäin hukassa kirjoitti:

edelleen Yavor JA Golden Yavor? Varasin nimellä Golden Yavor hotelliin,mutta kuvat ovat Yavor hotellista,jonka sivuille pääse tuosta laittamasta linkistäsi? Olen täysin pihalla,koska maksoin hotellin,mutta mitää vahvistusta en ole vielä saanut ja koska matkatoimisto sijaitsee Englannissa,niin kommunikointi ei toimi välittömästi:(

samaa sijaintia näyttää kartta näille molemmille hotelleille,olenko nyt ihan sekaisin vai osaisiko joku sivistää mikä tää Yavor ja Golden Yavor juttu on?onko siis molemmat hotellit olemassa?

• pekkis86
        hukassa edelleen.. kirjoitti:

samaa sijaintia näyttää kartta näille molemmille hotelleille,olenko nyt ihan sekaisin vai osaisiko joku sivistää mikä tää Yavor ja Golden Yavor juttu on?onko siis molemmat hotellit olemassa?

Mielestäni Yavor on purettu (joissain aiemmissa keskusteluissa joku kertoi näin) ja toi Golden Yavor on nyt olemassa oleva hotelli.

• pekkis86
        pekkis86 kirjoitti:

Mielestäni Yavor on purettu (joissain aiemmissa keskusteluissa joku kertoi näin) ja toi Golden Yavor on nyt olemassa oleva hotelli.

4.7.2009 joku kirjoitti tälläsen viestin:
        Niin,tuo yavor hotelli purettiin viime kesänä,joten tarkoittanet varmaan golden yavoria,hieno hyvin hoidettu rauhallinen hotelli,erittäin tilavilla huoneilla. Suosittelen lämpimästi.

• Koska olet
        pekkis86 kirjoitti:

4.7.2009 joku kirjoitti tälläsen viestin:
        Niin,tuo yavor hotelli purettiin viime kesänä,joten tarkoittanet varmaan golden yavoria,hieno hyvin hoidettu rauhallinen hotelli,erittäin tilavilla huoneilla. Suosittelen lämpimästi.

menossa? Lähden Varnaan Juhannuksena, joten voisin käydä paikan päällä tarkistamassa mistä on kyse.....

• hukassa edelleen
        Koska olet kirjoitti:

menossa? Lähden Varnaan Juhannuksena, joten voisin käydä paikan päällä tarkistamassa mistä on kyse.....

Elikkä lähdemme 15.6.2010 ja 7 yötä. Tänään vastasivat matkanjärjestäjät viestiini ja jopa soitin sinne, koska en saanut mitään vahvistusta ym,kun olin eilen maksanut hotellin,joten hoitavat sitä juuri.
        Englannissa maanantai on kuulemma vielä pankkien "vapaa päivä",joten voivat huomenna selvittää mitä maksun kanssa tapahtu ym. Samalla toivon huomenna saavani tietää, että mikä hotelli tosissaan on kyseessä, jos Yavoria ei enää ole. Eli onko heillä sitten vanhat kuvat ja vain nimi vaihdettu vai mitä. Aika jännittävää,sitä se on ku ei halua maksaa paljoa matkasta:D sit selvitellään. Jatkossa varaan ihan suomalaisilta sivuilta kaiken:D Voin kertoa huomenna miten kävi jos huomenna selvittävät tämän:) Kiitos paljon kuitenkin tarkastus ehdotuksesta^!:)

• Liian aikaisin
        hukassa edelleen kirjoitti:

Elikkä lähdemme 15.6.2010 ja 7 yötä. Tänään vastasivat matkanjärjestäjät viestiini ja jopa soitin sinne, koska en saanut mitään vahvistusta ym,kun olin eilen maksanut hotellin,joten hoitavat sitä juuri.
        Englannissa maanantai on kuulemma vielä pankkien "vapaa päivä",joten voivat huomenna selvittää mitä maksun kanssa tapahtu ym. Samalla toivon huomenna saavani tietää, että mikä hotelli tosissaan on kyseessä, jos Yavoria ei enää ole. Eli onko heillä sitten vanhat kuvat ja vain nimi vaihdettu vai mitä. Aika jännittävää,sitä se on ku ei halua maksaa paljoa matkasta:D sit selvitellään. Jatkossa varaan ihan suomalaisilta sivuilta kaiken:D Voin kertoa huomenna miten kävi jos huomenna selvittävät tämän:) Kiitos paljon kuitenkin tarkastus ehdotuksesta^!:)

lähette.... en voi jeesata .... Kartan mukaan Yavor-nimisiä hotelleja olisi 2. Veikkaan että vanhan hotellin Yavor viereen on pystytetty se uus (nimittäin Golden Yavor). On hyvin epätodennäköistä, että Kultahietikolla olisi joku hotelli purettu - täysin mahdotonta! Toivottavasti asia järjestyy....

• Yep hotelleja
        hukassa edelleen kirjoitti:

on 2 - Yavor ja Golden Yavor ilmeisesti aika lähellä toisiaan. Tässä http://www.hotelgoldenyavor.com/ Golden Yavorin kotisivu. Sivun alalaidassa lukee "visit the page of our partner hotel Yavor"....

• hukassa...
        Yep hotelleja kirjoitti:

on 2 - Yavor ja Golden Yavor ilmeisesti aika lähellä toisiaan. Tässä http://www.hotelgoldenyavor.com/ Golden Yavorin kotisivu. Sivun alalaidassa lukee "visit the page of our partner hotel Yavor"....

takia ihmettelinkin asiaa,joten laitoin suoraan viestiä hotellille ja vastaus tulikin heti. Eli Yavor hotellia ei enää ole, eli se on purettu ja sen tilalle juuri parhaillaan rakennetaan uutta. Golden Yavor on siis olemassa,mutta Yavoria ei. vähnä lisää hämmennystä tähänkin...

• jennifer1234
        hukassa... kirjoitti:

takia ihmettelinkin asiaa,joten laitoin suoraan viestiä hotellille ja vastaus tulikin heti. Eli Yavor hotellia ei enää ole, eli se on purettu ja sen tilalle juuri parhaillaan rakennetaan uutta. Golden Yavor on siis olemassa,mutta Yavoria ei. vähnä lisää hämmennystä tähänkin...

tultiin juuri Bulgariasta ja hotellimme oli juuri tuo Golden Yavor. Lapset piti kyseisetä hotellista ja palvelu todella hyvää! meillä oli All indlusive ja ruoka oli todella hyvää...tuli ainakin syötyä hyvin. Hotelli sijaitsee mielestäni kivalla rauhallisella paikalla ja rannalle todella lyhyt matka! Olen yllättynyt kuinka turvallinen Bulgaria oli, meillä murkkuikäiset kulkivat itse shoppailemassa ja tinkaamassa;)

• viikon päästä reissu
        jennifer1234 kirjoitti:

tultiin juuri Bulgariasta ja hotellimme oli juuri tuo Golden Yavor. Lapset piti kyseisetä hotellista ja palvelu todella hyvää! meillä oli All indlusive ja ruoka oli todella hyvää...tuli ainakin syötyä hyvin. Hotelli sijaitsee mielestäni kivalla rauhallisella paikalla ja rannalle todella lyhyt matka! Olen yllättynyt kuinka turvallinen Bulgaria oli, meillä murkkuikäiset kulkivat itse shoppailemassa ja tinkaamassa;)

Kävittekö vesipuistossa? Entä meripuistossa Varnassa? Olisi kiva tietää kokemuksia kyseisistä paikoista. ;) Oliko safety box huoneissa vai infopisteellä? Myös hyvät ruokapaikkavinkit tervetulleita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5297
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      538
      1835
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe