Muistaako kukaan sitä nettisivustoa, jossa ihmiset ympäri maailman tarjoavat kotonaan majoitusta reissaajille?
Majoitus jonkun kotona
4
543
Vastaukset
- Toivottavasti auttaa
En tiedä tarkoittanetko heitä, mutta käy katsomassa www.couchsurfing.org, jos vaikka olis tämä.
- readysetgo
Ei ollut tuo ihan sama mitä etsin, mutta kiitos kuitenkin, josko siitä olisi iloa
- suosittelen
Olisiko se tämä : www.servas.org ?
Perustettu Tanskassa sodan jälkeen, ei toimi netissä. Jäsenlistat printtinä tilattavissa sihteeriltä jne.
Olemme olleet mukana yli 20 v ja loistava systeemi. Luotettavia ja fiksuja ihmisiä on kohdallemme sattunut - ei ole kysymys ilmaisesta kortteerista vaan kokemusten ja elämysten jakamisesta ja paljosta muusta enemmästä kuin hotelliyön hinta !
Vaatii mielestäni asennetta ja sitoutumista. - mukana 3-4 vuotta
Vaiko tämäkö se on?
Toimii netissä ja on sikäli helppo ja nopea. Olen käyttänyt tätäkin, mutta ihmiset eivät sitoudu niin hyvin kuin Servas-systeemissä ja ovat siksi ehkäpä "huonommin" tavoitettavissa - netistä huolimatta - ja sitoutumattomuus näkyy vastaanottohalukkuudessa.
Mutta kannattaa kokeilla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244