Millä konstilla pesette pommesin/rasvan poin päästä? itse käytän oljyä ja tiskiainetta ja on aika vittumaista hieroa päähän ensi öljyä ja sit pestä öljy pois fairyllä. Oon tätä nyt tehnyt 3vuotta ja alkaa pikkuhiljaa käymään mieles et olisko tähän mitään muuta parempaa konstia ja se viel et pitää paksun tukkani ansiosta laittaa pommesia aika mukavia määriä, eitteii fleda läsähdä naamalle.
Fleda.
eiolemyönnetty
2
195
Vastaukset
- D.A.
Mitä järkeä on laittaa rasvat päähän ja pestä ne samantien pois? Leikkaa lettiä lyhyemmäksi niin ei tarvi laitaa aina kourallista rasvaa.
- eiolemyönnetty
Pidän "samaa" rasvaa vähnitään viikon ja lisäilen aina välillä, mutta kyllä se pää pitää joskus pestä. Ja halun et sivut on pitkät ja heitto korkea niin ei se tukka silloin kovin lyhyt voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012