Jos Christina Aguilera ei mitään muuta enääole musiikkimaailamssa,niin ainakin megadiivan ja maailman seksikkäimmän popparin viitat hän on kantanut vuosikausia `kunnialla`. Jo 2000-luvun alussa Aguilera saavutti dance-diivojen kuningattaren viitan vaativilla raidereillaan ja törkeällä käytöksellään. Päihde-ja syömishäiriöongelmissa paininut poptähti-malli sai kyseenalaista mainetta kun hänet nimettiin musiikkimaailman hutsuksi. Onko kene4nkään muun artistin pukeutumista ja tyylitajua arvosteltu tau seurattu niinkuin Christina Aguileran? Paljasteluistaan huolimatta/tai juuri siitä syystä Christina on rhä menestynein artisti "maailman seksikkäin nainen'"-äänestyksissä kautta aikojen. Kun musiikkimaailma "unohtaa"(en usko että kokonaan onnistuu) Christinan,me muistamme pop-universumin hehkutetuimman seksipommin joka oli miesten(ja naisten?) päiväunissa 10vuotta j jonka vaatteet keräsivät eniten huomiota..
diiva&seksipommi
2
571
Vastaukset
- XTINANÄYTTÄÄKAIKILLE
Christinalla ei oo ollut mitään syömishäiriöitä, se on median jauhamaa paskapuhetta. Ootko seurannut hänen haastatteluja ja hänen läheisten haastatteluja? Keikkatreenaus ei oo iha pikkujuttu tollaiselta tähdeltä, sitä pitää treenata päivittäin monta tuntia putkeen että esiintyminen menee täydellisesti!
Ja mikä vitu päihdeongelma oikeesti? Xtina ei ole käyttäny mitää douppii, saa sitä joskus juhlia vaikka joku julkkis onkin. Kukapa meistä ei joskus olisi päissään tä?
Muuten olen kanssasi samaa mieltä kaikesta. Christina on mahtava eikä kukaan tule hänen tielleen ikinä. - audrinapatridge
Lmao, näkisit ilmeeni nyt. Kiitos päivän nauruista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214