En oikein löytänyt "oikeaa"palstaa mistä saada selville mitkä ovat hyvät snorklausvälineet.Toivottavasti joku viitsisi vastata tältä palstalta.
Olen matkoilla käyttänyt omia halpisvälineitä(halvat ja vaatimattomat) ja viime reissulla sitten retki veneessä olleet välineet osoittautuivat kerrassaan mainioiksi, osaisiko joku suositella mitkä/minkälaiset välineet ovat hyviä ja mitä kannattaa välttää(oikeastaan tästä on jo kokemusta) ja mitä ottaa huomioon.
Esim.silikonikuminen maski,mitä merkitystä pienellä ilmatilavuudella on maskissa, millainen on hyvä hengitysputki, entä räpylät, avokanta vai umpikanta, jos on tavallisessa kengässä heittoa kengän koon suhteen valmistajasta riippuen onko numerokoolla olevat räpylät miten tarkan kokoisia?Tilaan postimyynnin kautta joten en pysty sovittamaan tai sitten jätän räpylät hankkimatta. Olen valmis käyttämään rahaa 80-150 e(riippuen hankinko räpylät).Ursukin sivuilta jo katsoin, en vain mielellään tekisi ostopäätöstä ennenkuin kuulen jonkun asioista tietävän mielipiteen.
hyvät
snorklausvälineet
0
580
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229