Kaveri

nimmarilla Tosi on, on yrittänyt täällä pari kertaa etsiä kaipaamaansa nimimerkkiä!!
Hän ei vaikuta provolta, kirjottelee mukavia, tavallisia asioita.
Kuinka ollakaan, viestit katoavat alta ajan!
Ihme, että hän yleensä enää uskaltaa tulla tänne.
Kai tää munkin alotus katoo, täällä vaan ripulipaska rulettaa.

25

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi on

Nimerkkiä, kun ei kelpaa jutut. Hyvä, että huomasit hyvä Minttupuu.

• Esim. etsintäkuulutuspalsta on kavereiden hakua varten. Tämä palsta on KESKUSTELUA varten.

Palstaa ei myöskään ole tarkoitettu omista henkilökohtaisista päivän tapahtumista kertomiseen; jos selllaiseen on tarvetta voi avata oman blogin ja kertoa siellä asioistaan.

Sättäämistä varten on myös omat paikkansa; ne löytää jos on tännekin löytänyt tiensä. Yhden-kahden sanan lauseet eivät ole keskustelua ja yleensä johtavat poistoon. Samalla poistan (ja myös ylläpito tekee näitä poistoja) kyseiseen parin sanaan tai muuten asiattomana poistettuun kirjoitukseen tulleet vastaukset, koska ne yksinään ovat aiheesta irrallisina vain sekoittamassa useinkin hyvin asiallista viestiketjua.

Poistoon menee myöskin ihmettelyt "miksi se ja se poistettiin" jne... Kannattaa tutustua keskustelun ohjeisiin niin säästyy monelta mielipahalta ja -harmilta. Jos olen asiaton tai omavaltainen ja käytän väärin mitätöntä valtaani palstan valvonnassa, niin siitä tulee laittaa valituksia ylläpitoon. Täällä ne ei johda muuhun kuin poistoon.

Ai niin, en ole kärttyinen vanhapiika, en edes piika:)) Vanha??? Hmmm, no joo, kai....:)))

Säätieteilijät lupaavat lämpimintä kesää nais/miesmuistiin; toivottavasti he kerrankin ovat oikeassa! Lämmintä ja iloista kesää Teille kaikille ja viihdyttäviä juttutuokioita täällä keskustelupalstoilla:))))

KorvenKukka

• KorvenKukka kirjoitti:

Esim. etsintäkuulutuspalsta on kavereiden hakua varten. Tämä palsta on KESKUSTELUA varten.

Palstaa ei myöskään ole tarkoitettu omista henkilökohtaisista päivän tapahtumista kertomiseen; jos selllaiseen on tarvetta voi avata oman blogin ja kertoa siellä asioistaan.

Sättäämistä varten on myös omat paikkansa; ne löytää jos on tännekin löytänyt tiensä. Yhden-kahden sanan lauseet eivät ole keskustelua ja yleensä johtavat poistoon. Samalla poistan (ja myös ylläpito tekee näitä poistoja) kyseiseen parin sanaan tai muuten asiattomana poistettuun kirjoitukseen tulleet vastaukset, koska ne yksinään ovat aiheesta irrallisina vain sekoittamassa useinkin hyvin asiallista viestiketjua.

Poistoon menee myöskin ihmettelyt "miksi se ja se poistettiin" jne... Kannattaa tutustua keskustelun ohjeisiin niin säästyy monelta mielipahalta ja -harmilta. Jos olen asiaton tai omavaltainen ja käytän väärin mitätöntä valtaani palstan valvonnassa, niin siitä tulee laittaa valituksia ylläpitoon. Täällä ne ei johda muuhun kuin poistoon.

Ai niin, en ole kärttyinen vanhapiika, en edes piika:)) Vanha??? Hmmm, no joo, kai....:)))

Säätieteilijät lupaavat lämpimintä kesää nais/miesmuistiin; toivottavasti he kerrankin ovat oikeassa! Lämmintä ja iloista kesää Teille kaikille ja viihdyttäviä juttutuokioita täällä keskustelupalstoilla:))))

KorvenKukka

kaveri nyt kuitenkin sanoo, että tarkoitus oli keskustella kaikkien kanssa, kuten hän on tehnytkin.

• Tosi on
        KorvenKukka kirjoitti:

Esim. etsintäkuulutuspalsta on kavereiden hakua varten. Tämä palsta on KESKUSTELUA varten.

KorvenKukka

Mistä ne ohjeet löytyy, että voi kirjoittaa. " ON SE ILMOJA PIDELLYT! " Tyyliin.

• kyllästyttää jo
        KorvenKukka kirjoitti:

KorvenKukka

ja säännöt karsivatkin ison osan porukasta pois, muista poistaa heti kaikki
        viestit missä vähänkin on henkilökohtaista höpötystä.
        Kiitos ja näkemiin.

• uolevin poika
        KorvenKukka kirjoitti:

KorvenKukka

Noilla ohjeillahan täältä pitäisi poistua yli 80% kirjoituksista.

• välistä veto
        KorvenKukka kirjoitti:

KorvenKukka

Tiedät itsekin, että välillä intoudut liikaa.

• Tosi on
        uolevin poika kirjoitti:

Noilla ohjeillahan täältä pitäisi poistua yli 80% kirjoituksista.

Kovin on rajattua keskustelun aiheet. Ei paljon mieltä ylennä jutut joissa puhutaan esim. Olipa tänään kova pakkanen johon toinen vastaa niin oli. Tämä palstahan piti olla 50 ikäisten juttu palsta kai nyt tämän ikäiset osaavat jutella toisten ihmisten kanssa heitä loukkaamatta. Tuntuu todella, että "Hyysärit" ovat saaneet liian ison vallan kaikki mikä ei ole heidän mieleistä on kiellettävä.

• Meriläinen
        Tosi on kirjoitti:

Kovin on rajattua keskustelun aiheet. Ei paljon mieltä ylennä jutut joissa puhutaan esim. Olipa tänään kova pakkanen johon toinen vastaa niin oli. Tämä palstahan piti olla 50 ikäisten juttu palsta kai nyt tämän ikäiset osaavat jutella toisten ihmisten kanssa heitä loukkaamatta. Tuntuu todella, että "Hyysärit" ovat saaneet liian ison vallan kaikki mikä ei ole heidän mieleistä on kiellettävä.

Keitä on hyysärit :)?
        jotensakin hauska sana.

• Tosi on
        Meriläinen kirjoitti:

Keitä on hyysärit :)?
        jotensakin hauska sana.

Niitä jotka muka ovat aina oikeassa ja muiden pitäisi elää vain heidän sanelemien sääntöjen mukaan.

• t.l.
        Tosi on kirjoitti:

Niitä jotka muka ovat aina oikeassa ja muiden pitäisi elää vain heidän sanelemien sääntöjen mukaan.

.. ne jotka on aina samaa mieltä, vaikka ei niin olisikaan, vaan hyysää edellä menevää :) meilläkin aikanaan äitee tuumas "ettei sitten tartte jokaases asiaas hyysätä". Noin mä sen olen ymmärtäny.

• Meriläinen
        Tosi on kirjoitti:

Ai joo sä tarkotatkin niitä joille kovin usein naureskelen täällä koneellani.
        Näen mielessäni kuinka ihminen istuu koneen ääressä niinkuin Milla Magia ja paremmuuttaan hakkaa niin että pilvi vaan pään päällä pöllyää.

• HTZA
        Tosi on kirjoitti:

Korvalainen oli oikeassa.
        Keskustelussa on sääntönsä, ja en nyt tarkoita palstan sääntöjä.
        Kannattaa lukea joitain pidempiä ketjuja. Ne ovat silkkaa keskustelua, vaikka joku pitäisi niitä chattinakin.
        Ajattele vaikka firman juhlia, 30 ihmistä saman pöydän ääressä ja hauskimmat ottavat viinaa, kuten aina.
        Ja niin nämä sanasepot heittelevät herjaa ja raittiit yrittävät heitellä mukaan jotain kökköä.
        Täälläkin on pari... tai en sanokaan, tulee taas kiukkuista kommenttia.

• Meriläinen
        t.l. kirjoitti:

.. ne jotka on aina samaa mieltä, vaikka ei niin olisikaan, vaan hyysää edellä menevää :) meilläkin aikanaan äitee tuumas "ettei sitten tartte jokaases asiaas hyysätä". Noin mä sen olen ymmärtäny.

No sä puhutkin nyt niistä joilla ei ole omia ajatuksia ollenkaan, tai jotka ei ainakaan uskalla niitä kertoa.
        Joka on usein sääli koska ne ajatukset vois olla tosi upeita ja me jäädään ilman hyviä oivalluksia.

• Tosi on

Kaikkien kanssa myös tietysti, kun nimerkki "Riitta-53" ehdotti tätä palstaa juttujen paikaksi.

• ihmette-len

onnenne puolesta, miksi ette sovi paikaksi chattia? Siellä saisitte vaikka kaksin vaihtaa ajatuksia, ilman että muut näkevät??

• Tosi on
        ihmette-len kirjoitti:

onnenne puolesta, miksi ette sovi paikaksi chattia? Siellä saisitte vaikka kaksin vaihtaa ajatuksia, ilman että muut näkevät??

Oli tarkoitus jutella niitä näitä ja niihin keskusteluihin olisi voineet kaikki osallistua. Jos on tarkoitus mennä vakavammalle asteelle sille on omat palstansa/kanavansa ja sille myös osataan mennä tarvittaessa.

• Tosi on kirjoitti:

Oli tarkoitus jutella niitä näitä ja niihin keskusteluihin olisi voineet kaikki osallistua. Jos on tarkoitus mennä vakavammalle asteelle sille on omat palstansa/kanavansa ja sille myös osataan mennä tarvittaessa.

asiallista tekstiä.
        Syyt poistoihin ovat tosiaankin aivan mielivaltaisia.

• U.Runsaskin

• Tosi on
        U.Runsaskin kirjoitti:

Laita se valitus ylläpitoon vaikka palautteella! Ja jutskaa kaveris kans tuolla sätin puolella: http://chat.suomi24.fi/login.cgi?message=invalidUserID&cid=702&gid=4 Toi linkki on 50 -huoneeseen, mutta on siellä paljon muitakin huoneita.

Tämä kaikille tiedoksi minne mennä yksityistapauksissa. Kiitos sulle U.Runsaskin!

• Tosi on kirjoitti:

Tämä kaikille tiedoksi minne mennä yksityistapauksissa. Kiitos sulle U.Runsaskin!

Iltaa lakeurelta!
        Nua mun kirijootukseni joutaas kans kaikki laittaa poistohon, sellaasta ympäri pyöriää höpinää, ei niistä kukaan mitään ymmärrä. Kuitenkaan ikinä niitä ei oo poistettu. Noon samoja sanoja ku kaikilla muillakin, moon telläälly niitä vaan eri järijestyksehen.Eikä mun sanoostani trenkää kenenkään huonoa tykätä, ku en mä oo koskaan niillä mitään hyvää tarkoottanukaan.
        Tänne kirijoottelu on pikkuusen samanlaasta ku kirvesvarren vuoluu ennen aikahan. Se varsi on koko heleppo tehtävä, jos vaan näköö mihinä ne lastut kasvaa. Siinähän varmahan se niksi on.
        Tämän päivän töistä pitää myös muistaa sanoa notta: Istutin tuahon pelloonreunahan sipulia, koko kulumakunnan tenavat oli mua auttamas. Tuas illansuus se homma tehtihin, juotihin limsaa ja meillä kaikiilla oli niin mukavaa. Voi nenä kun et saanu olla mukana.
        terv. seppä ja Tiitu pikkuunen, pienen hoviväkensä kanssa.

• seppäpohojanmaalta kirjoitti:

Iltaa lakeurelta!
        Nua mun kirijootukseni joutaas kans kaikki laittaa poistohon, sellaasta ympäri pyöriää höpinää, ei niistä kukaan mitään ymmärrä. Kuitenkaan ikinä niitä ei oo poistettu. Noon samoja sanoja ku kaikilla muillakin, moon telläälly niitä vaan eri järijestyksehen.Eikä mun sanoostani trenkää kenenkään huonoa tykätä, ku en mä oo koskaan niillä mitään hyvää tarkoottanukaan.
        Tänne kirijoottelu on pikkuusen samanlaasta ku kirvesvarren vuoluu ennen aikahan. Se varsi on koko heleppo tehtävä, jos vaan näköö mihinä ne lastut kasvaa. Siinähän varmahan se niksi on.
        Tämän päivän töistä pitää myös muistaa sanoa notta: Istutin tuahon pelloonreunahan sipulia, koko kulumakunnan tenavat oli mua auttamas. Tuas illansuus se homma tehtihin, juotihin limsaa ja meillä kaikiilla oli niin mukavaa. Voi nenä kun et saanu olla mukana.
        terv. seppä ja Tiitu pikkuunen, pienen hoviväkensä kanssa.

mukavasti kirjoitat ja kertoilet puuhistas ja muustakin, mukavaa luettavaa siulla:)))
        Miullaki on täällä pieni hovi.:) Pienet pojan pojat mamman luona. Kyllä taas muistuu hyvin mieleen, mikä meno ja lento, kun pieniä ihmisiä on huushollissa, leluja siellä ja täällä, pienten jalkojen töminää, kirkkaita ääniä ja lapsen naurua. Nyt hiljaista, kun lapset saatu nukkumaan:))))

• taisitten

ettei ole minulle ainakaan vielä tullut uusiouhmaikää. Aikuiset juonittelevat, kuin 4-vuotiaat tenavat, hakkaavat jalkaa maahan, ja puhuvat "rumia" kakka housussa?

Itkasevat väliin parit krokotiilinkyyneleetkin. :))

• Täällä on sensuurin sormi naputellut viestejä bittitaivaaseen. Yksi asia on minulle nyt selvä, tällä 50-keskustelupalstalla ei voi keskustella avoimesti.

Olen huomannut, että vakioporukka on alkanut hajoamaan toisille palstoille. Tyhjänpäiväiset aloitukset ovat palstan oikea linja "olitko mukan lapsesi synnytyksessä, aihe suunnattu naisille ; ))."

Nimimerkkejä ei enää tunnista. Minä ja seppä taidamme olla ainoat, jotka olemme vielä samoilla alkuperäisillä virallisilla nikeillä mukana leikissä. Mistähän tuokin ilmiö mahtaa johtua?

Sefun kannasta eriävät mielipiteen poistetaan, kinastelua ei saa olla, joka sekin mielestäni kuuluu keskusteluun ja antaa sille lisäväriä, oleme toki aikuisia.

En kuitenkaan vaivaudu ilmoittamaan ylläpitoon, miksi vaivautuisin ei voi vähemmän kiinnostaa ja onhan täällä toki muita palstoja, joissa voi sanoa mielipiteensä.

Tämä poistetaan, mutta kirjoitinpahan tiedostaen poiston riskin ; ((

• Korppis

Kokeilin kepillä jäätä, jää kesti sillä tiesin kun kirjoitin lauseen "Tämä poistetaan, mutta kirjoitinpahan tiedostaen poiston riskin ; (( " että viesti ei poistukaan vaan säilyy, jotta tälleen. Hyvää yötä ; )

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      47
      5907
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      613
      2358
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1058
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1033
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      54
      1006
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe