Hei,
Omistamani autokultani Polo -02, 1,4 on ilmennyt pari vikaa:
* lähtee puolilämpimänä huonosti käyntiin
saa siis käynnistellä joskus monta krt ja odotella josko auto päättäis lähteä. Eli starttaa muttei käynnisty.
* sitten on pari krt ollut semmonen vika kun esim. moottoritiellä ajaa ja vaikka kaasu on samassa kohtaa niin kierroslukumittari heittää jostain 4 -- 2 yht äkkiä ja moottori huutaa ja sitten kaikk palautuu norm. tilaan.
Auttakaa! Mikään huoltoliike ei ole vielä keksinyt syytä.
Tulpat vaihdettu, akku katsottu ..
Thanks!
Polo -02 1,4 PUOLILÄMPIMÄNÄ huonosti käyntiin, mikä?
4
439
Vastaukset
- merkkikorjaamoon
ja langanpäähän kyllä konenäyttää missä vika
- poloinenpooloilija
Heip, oon joo vienyt sen ainaki viis krt langanpäähän muttei kerro mitään :(
- reinos
poloinenpooloilija kirjoitti:
Heip, oon joo vienyt sen ainaki viis krt langanpäähän muttei kerro mitään :(
Ettei olisi se imuläppä ilmansuodattimen alla tukossa? Tietääkseni jonkinlainen yleisvika jos ajettu paljon lyhyttä ajoa riippuen kylläkin 1.4:n versiosta.
Pitäisi kyllä näkyä moottorin käynnissäkin kun moottori ei saa tarpeeksi happea(käy epätasaisesti), joten ei välttämättä ole tästä kyse. - minun mielestä
reinos kirjoitti:
Ettei olisi se imuläppä ilmansuodattimen alla tukossa? Tietääkseni jonkinlainen yleisvika jos ajettu paljon lyhyttä ajoa riippuen kylläkin 1.4:n versiosta.
Pitäisi kyllä näkyä moottorin käynnissäkin kun moottori ei saa tarpeeksi happea(käy epätasaisesti), joten ei välttämättä ole tästä kyse.ilmavaivoihin eim:ilmanputsari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856