Kysymyksiä?

tyhmät kysymykset

Syysloman maissa olemme lähdössä 6 hengen voimin Malagaan tai oikeammin Mijakseen. Matkailtua on tullut aikkas paljon, mutta Manner-Espanja on toistaiseksi näkemättä. Muutama tyhmä kysymys olisi esitettävänä alueella aiemmin matkustaneille tai asuneille. Ensiksin vuokra-auto olisi varmaan tarpeen ja ajattelin, että ottaisi koko kahdeksi viikkoksi, mutta 6 hengen autoissa hinta nousee melkoisesti. Uskaltaako Espanjassa ajaa sillä porukalla perinteisessä viiden hengen autossa. Lapset ovat 4, 9, 11 ja 14-v, joten ehkä just mahtuisivat takapenkille. Tai tietäiskö joku edullista vuokra-autoliikettä? Toinen kysymys. Jalkapallon ystävävänä olisimme menossa mielellään koko perukalla katsomaan jonkun Malagan pelin, jos vain osuu kohdilleen. Uskaltaako peleihin mennä lasten kanssa? Mites lippujen saanti Malagan peleihin?

4

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asasa

Varoituksen sanana sanon sen, että jos aiotte auton vuokrata niin käykää liikkeessä myyjän kanssa yhdessä kaikki valmiina olevat lommot ja naarmut läpi, etteivät yritä niitä sitten teidän piikkiin laittaa. Espanjassa nyt kun sattuu olevan välillä sellainen meninki liikenteessä että oksat pois :)

• andalusian yö

ensimmäiseksi vastaisin tuohon toiseksi viimeiseen kysymykseen. vie ihmeessä lapsesi jalkapallopeleihin! äläkä unohda härkätaistelua! se se vasta on antoisaa katseltavaa espanjan tyyliin! itse olin kesäkuun alussa malakassa ja nautin joka hetkestä! oikein lapsiystävällinen paikka ja hyvät muonat. maisemat ovat väriloistossaan syysloman ruska-aikana! nam! tykkäsin mijaksen vesipuistosta... en tiedä kyllä onko paikka tarkoitettu IHAN noin pienille lapsille...no näet sitten. mutta hyvää matkaa ja nauti elämästäsi kun olet vielä nuori!!

• charo

Netistä löytyy autovuokraamoja Europcar, Pepecar, Holle Hollies, Autokatti ...
      googleta edullinen autovuokraamo Malagan lentokenttä.

Auto kannattaa varata netistä tuovat kentälle ja sen voi luovuttaa kentllä.
      Vasta kentältä vuokrattuna on kallein.
      Kyllä kaikkien lasten täytyy turvallisuuden takia olla turvavöissä, joten auto sen mukainen.
      Olkaa huolellisia parkkeerauksen kanssa että ei tule sakkoja ( multa ) tai gua ei vie autoa poliisilaitokselle josta se sitten täytyy lunastaa.
      Jos kuitenkin saat parkkisakon, maksa samana päivänä ,on halvempi. n.6,60e

Noista lippuasiosta en osaa neuvoa.

• harri68

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2952
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2827
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      25
      1582
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe