Kysyisin ihan sellasta kun yritän laihduttaa jokusen kilon, että mitkäs ovat sellaisia hyviä välipaloja laihduttajalle? Onko marjat (esim. mustikat, mansikat,vadelmat) terveellisiä? Entäs esim. päärynä tai mango piltit? :) Vinkkejä kaivataan!
terveellistäkö?
2
547
Vastaukset
- Tears Down vm-82
terveellisiä. Et ole salasipsipussia kokeillut esim. joka pikkulauantai? Mun suosikki välipala on tuoremehu ja turkinpippurit ( 1 lasi tuoremehua, 4 turkinpippuria) Vähän kuin lapsuuden karkkipäivänä. Tietysti kannattaa tehdä rahkaa itse. Kylläs se maitorahka menettelee pelkästää ihan hunajan ja jugurtin kanssa ja sitten sinne marjoja sekaan. Esim. näin
Puolipurkkia maitorahkaa
Jugurtti-purkki
Hunajaa
Marjoja (esim. pakaste)
!. Kaikki ainekset sekoitetaan keskenään
2. Laitetaan jäähtymään kylmään.
3. Jos syöt tätä jälkkäriksi, voit lisätä loput purkilliset ja hieman esim. vaahtoutuvaa vanilja-kastiketta. Sitähän saa kulumaan ruokaan kuin ruokaan.
Iltapalaksi kannattaa valita esim. uuniomenoita tai kuumaa hedelmäsalaattia. - kaakakaa
ja lisää siihen pakastemarjoja oman maun mukaan. Terveellistä, eikä paljoa kaloreita, nälän se vie myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056