D-Link reititin on adsl-modeemissa ja antenni sojottaa tuossa muutaman metrin päässä.
-lagattomasti ei netti toimi.
Verkkoasetukset antaa kuvanmukaiset tiedot,esim. löytää jonkun ´sikanaaman´verkon-mutta sekään ei toimi salasanaan puuttuessa.
http://simplest-image-hosting.net/i0-nc3a4yttc3b6kuva202010-06-1320kohteessa2016-56-53-png.png
-mitähän asetuksia pitäisi muuttaa ja sisältääkö iMaccini (Leopart) sisäisen vastaanottimen`-vai ei?
-pitääkö hommata Airport-laite?
Langattomasti ei ...
4
362
Vastaukset
- 1stMacFinn
Ei mulle tule tuollaista Laitteet-kohtaa ollenkaan. Ettei vaan olisi niin, että yrität luoda sillä iMacilla verkon ja jakaa sitä eteenpäin muille laitteille?
iMacissa on 99,9 % varmuudella wlankortti (Airport) vakiona ja näkyyhän se tuosta jo.
Jos sulla on ethernet-kaapeli kiinni koneessa, wlan-verkko ei toimi ellet jaa sitä lankaverkko eteenpäin Airportilla.
Airport Extreme tai Express tukiasemaa et tarvitse, mutta laita sen D-Linkin (suunnilleen huonoin mahdollinen laite muuten) asetukset kuntoon, jotta se verkko toimii.- 1stMacFinn
Kun sulla on Järjestelmäasetukset auki ja sieltä Verkko, oikean alakulman kysymysmerkistä (ja valikkopalkista) löytyvät Ohjeet, lue niitä, moni asia selviää.
- Mäkkitupalainen
Jos lähistöllä on toimiva standardinmukainen WLAN-tukiasema, niin Mac löytää sen itse tuossa tuokiossa ilman mitään virittelyjä, kunhan annat salasanan tarvittaessa.
- tunteja hukkaan-EI
Sain kuitenkin homman (DI-524) pelaamaan soittamalla D-linkin palveluun-erittäin täsmällisillä ohjeilla osasi kaveri auttaa-ja homma rulaa langattomasti.Eikä mitään ohjelmalevyjä tarvittu haalia.
Avainsana taisi olla laitteen resetointi n 15sek.
http://www.dlink.fi/cs/Satellite?c=Page&childpagename=DLinkEurope-FI/DLTechHome&cid=1197318960925&p=1197318960925&pagename=DLinkEurope-FI/DLWrapper
(maksuton puhelu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249