Eli tämmöstä elokuvaa/elokuvia haeskelisin. Näihin olen toden teolla tykästynyt! Olisin iki-kiitollinen jos joku tietäisi jonkun tämäntapaisen elokuvan. Tässä siis esimerkkejä minkälainen pitäisi olla:
- The Hangover (Kaamea kankkunen)
- Dude, wheres my car?
- Harold & Kumar 1 ja 2
- American Pie 1,2,3,4,5,6,7
- Pineapple Express
- Knocked up (Paksuna)
Ja yksi minkä olen nähnyt, mutta oli todella huono: Fear and Loathing in Las Vegas
Eli nyt tänne topicciin kaikki noiden kaltaiset elokuvat!
Kiitoksia etukäteen jo hyvistä valinnoista =)
Biletystä,Naisia,Viinaa,Sekoilua,Huumeita(?)
11
3371
Vastaukset
- määvaa
Superbad! Se kannattaa katsoa, jos tykkää näistä bile elokuvista! Melkein kaikkea löytyy mitä haeskelitkin!
- aloittajaaajaaa
Olipas hyvä ajoitus, mutta olen nähnyt tuon elokuvan, unohtu lisätä listaan. Samoin elokuvan College olen nähnyt hyvä oli!
- aloittaja0000000000
aloittajaaajaaa kirjoitti:
Olipas hyvä ajoitus, mutta olen nähnyt tuon elokuvan, unohtu lisätä listaan. Samoin elokuvan College olen nähnyt hyvä oli!
Nyt niitä bile elokuvia tulemaan kiitos!!!!!!!!!!!
UP
UP
UP
UP - Anonyymi
aloittajaaajaaa kirjoitti:
Tulitikkuja lainaamassa
Isännät ryyppää ja joutuu putkaan!
HAAAAHHHHHAAAAAAAAAHEEEEEEEEEEEEERHIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUIIIUUJHHHAAAAAAHEEEEEEEKKOOOOOOOOOOOOOOHIH!
- Tissus
How high on mahtava, perus hamppuleffa ja saa nauraa.
- -sexylady-
PROJECT X
- hmmm5
yhdyn edelliseen
PROJECT X !! :D - Max pämppää
Seitsemäs sinetti
- dwqdfesdf
Kaikki suomalaiset leffat jotka tehty -90-luvun jälkeen.
- jbou
21 and over
- Bilettäjä
Nyt tuli katsottua Project X, Kiitos vinkistä!!! Oli aivan älyttömän kova bileleffa, potenssiin 1000!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015