Myydään iso lasiterraario

pontus76

Myydään upea iso 624 litran lasiterraario ja gerbiilien tarvikkeita, yhdessä tai erikseen!

Koko: leveys 160, korkeus 65 ja syvyys 60. Jalustan kanssa korkeus 126.

Terraario sisältää jalustan umpiseinillä (pisin seinä avattava, hyvä säilytystila) sekä päällä olevat avattavat suojaverkot.

Tarvikkeet: mm. 2 puista "pesätaloa" (isompi ja pienempi), kaksi puista nurkkatasoa, puisia ja muovisia putkia ja oksia, posliiniset ruoka ja hiekkakupit (3 kpl) ja juomapullo yms.

Meillä on ollut terraariossa 3 gerbiiliveljestä, joilla oli mahtavat oltavat ja onnellinen elämä. Gerbiilejä oli hieno seurata peuhaamassa isossa kodissaan, jossa oli paljon kiipeily - ja kaivamismahdollisuuksia. Eläinkaupan henkilön kanssa olen jutellut, että tämän kokoiseen terraarioon voi hyvin ottaa 5-6 gerbiiliä ja väliseinällä voi vaikka jakaa terraarion kahtia jos tulee tappeluita.

Terraario käy toki hyvin myös erilaisille matelioille.

Jos olet kiinnostunut, voin laittaa kuvia näytille.

12

1308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baby020906

Hei,

laittaisitko kuvia näytille tai sähköpostiini baby020906@suomi24.fi - kiitos! Missä päin Suomea terraario sijaitse ja millaista hintaluokkaa olit ajatellut tuosta pyytää?

• RP

Moi!

Täällä myös yksi kiinnostunut. Laittaisitko sähköpostiini repe79@msn.com kuvia ja mistäpäin tällainen hienous olisi ostettavissa :) ja toki hintakin kiinnostaa ;)

• jessica10

Joko terraario on mennyt, jos ei ni mihin hintaan lähtis.. ilman gerbiilin tarvikkeita :)

• jessica10

tässä vielä sähköposti osote wikholmjessica@gmail.com

• kiinnostunut_

Jos terraario ei ole vielä mennyt, laitatko kuvia, tietoa hinnasta ja sijainnista sähköpostilla? :)
      hillah@suomi24.fi

• nrjoo

jos terra ei ole vielä mennyt, ilmoittele sijainti sirius-88@hotmail.com :)

• hawsO

Saiskos kuvia ja vähän hinta luokkaa? email: Eligent@luukku.com

• oonalio

anna kuvat anne.lehtinen@pp1.inet.fi

• -gerbiilin omistaja

Missä päin?(;
      Onko vielä tarjolla?
      Hinta?

• pontus76

Hei,

Espoossa on vielä tarjolla, ei ollakaan sitä nyt aktiivisesti myyty, mutta on siis myynnissä. Voisin laittaa privana kuvia ja hintapyynnön, joten laitatko sähköpostiosoitteesi jos kiinnostaa!

• potzu
        pontus76 kirjoitti:

Hei,

Espoossa on vielä tarjolla, ei ollakaan sitä nyt aktiivisesti myyty, mutta on siis myynnissä. Voisin laittaa privana kuvia ja hintapyynnön, joten laitatko sähköpostiosoitteesi jos kiinnostaa!

Moi,

Laittaisitko kuvan ja hinnan myös minulle. heinonen80@gmail.com

Kiitos!

• ^hennuli^

heissan!

minua kiinnostaisi myös. pystyisin hakemaan heti pois. jos pystyt niin laitatko kuvia ja hieman hientaa henna_hannami@hotmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe