Onko kukaan ollut Alta Moda Fashion hotellissa?
Minkälainen oli? Onko kokemusta hotellin kylpyläpalveluista.
Onko hyvä sijainti? Hyviä ruokapaikkoja lähistöllä?
Alta Moda
4
703
Vastaukset
- ei vielä kokemuksia
Varmastikin ihan hyvä hotelli, mutta tuskinpa on monilla vielä kokemuksia tästä kun on ihan juuri vajaa kuukausi sitten vasta avattu paikka. Sisustus ainakin näyttää kivalta ja sijainti on myös hyvä ja paljon ravintoloita ympäristössä. Uusissa saattaa aina olla ensijäykkyyttä ennen kun henkilökunta hioutuu ja kaikki alkaa toimia.
http://www.altamodahotelbudapest.com Sijainti on hyvä - turistien ajatuksessa se on keskusta. Minusta se on virkailija - ministeriö - pankki alue, jossa on todella upeita rakennuksia. kyllä nähtävyyksien takia parlamentti, Ketjusilta jne ovat lähellä. Huom Ketjusillan pestilainen ranta-alue: katutöitä, tästa johtuen hidasta on julkisilla (paitsi metro)
- Budapest
Tulimme juuri Budapestistä ja majoituimme 4 yötä edellämainitussa hotellissa. Hotellin sijainti on erinomainen. Uusi siisti hotelli ja ihan ystävällinen palvelu. Aamupala ihan ok! Hotellin "kylpylä" käsittää alakerrassa olevan saunaosaston (pari saunaa) ja pienehkön altaan. Ruokapaikkoja riittää lähistöllä ja nähtävyydet ovat lähellä. Voin suositella ehdottomasti ja voisin mennä uudestaankin kyseiseen hotelliin.
- Anna J H
Olin Alta Modassa 5 yötä elokuun alussa. Hotelli on siisti, huoneet isoja ja henkilökunta ystävällistä. Liikenneyhteydet ovat hyvät: metroasemia ja ratikkapysäkki lähellä. Korttelin päästä Rooseveltin aukiolta menee bussi 16 suoraan Linnavuorelle. Menen hotelliin myös tulevilla matkoillani, oman kokemukseni perusteella voin suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738